Mapki - krótka recenzja kazdej
: 2012-01-01, 23:55
Postanowiłem napisać mini recenzję każdej mapki, którą mamy na serwerze albo mieliśmy, ale bywa po prostu u nas. Werdykt mówi, co ja zrobiłbym z tą mapką, jakby ktoś mnie pytał.
Pirates 5/5
Miłe zaskoczenie. Ładnie zrobiona, ciekawie zbudowana. Obj niby dosc prosty, ale konieczność długiego spaceru z aż dwiema skrzynkami zmusza do wysiłku. Obie strony mają takie same szanse na zwycięstwo... niemiecki eng moze szaleć z minami xD
Werdykt: zostaje!
FuelDump, Siwa Oasis, Goldrush.
5/5
te wszystkie mapki są genialne, ale ile można?
Werdykt: jakieś mapy oficjalne muszą być, to niech te od biedy będą.
Radar, Battery, Railgun
3-4/5
Werdykt: Ale te nie są konieczne :)
Supply Depot, Braundorf, Dubrovnik. Caen, Frostbite, Adlernest, Venice
3-4/5 Mapki bardzo znane. Niech są, gdyż są i dobre i tanie :)
Werdykt: zostają
Special Delivery 5/5
Bardzo dynamiczna, pełna fragów i naparwdę Niemcy muszą się postarać. Amerykanie zresztą bez teamworku rownież mało zrobią.
Werdykt: zostaje
ET_Ice
2/5
Walka rozrywa się w dwóch korytarzach, czasem w trzech. Ani sold, ani eng nie poszaleją. 40% mapy jest niewykorzystane. Właściwie to tępa nawalanka.
Werdykt: do wywalenia
El-Kef
1/5
Jak wyżej. Nawalanka w paru punktach, Allies właściwie mogą toz robić albo coverem na początku, ale poprzez zbudowanie cp, gdyż obj jest koło spawna.
Werdykt: do wywalenia
Marrakesh Street
4/5
Pierwsza część z czołgiem jest nudna i nawalankowa. Ale potem, walki uliczne (bardzo swobodne), obrona pomieszczeń i pelno miejsc dla enga i snajpera, czyni tę mapę atrakcyjną. No i fajny klimat.
Werdykt: zostaje
MLB Temple
4/5
Mapka trudna dla Axis. Nadaje się jedynie do grania , kiedy jest wielu graczy na serwie. Ale wtedy daje dużo satysfakcji.
Werdykt: zostaje
TC_Base
3/5
Mam mieszane uczucia. Ta mapa bardzo mi się opaczyła i nie jest zbyt rozwijająca.
Werdykt: można wywalić
Snatch
3/5
Mapa jest dobra i ciekawa, ale kiedyś w nią tyle grałem, że jestem nią znudzony ;) Z drugiej strony tot ylko moje personalne widzimisię...
Werdykt: zostaje
Pirates 5/5
Miłe zaskoczenie. Ładnie zrobiona, ciekawie zbudowana. Obj niby dosc prosty, ale konieczność długiego spaceru z aż dwiema skrzynkami zmusza do wysiłku. Obie strony mają takie same szanse na zwycięstwo... niemiecki eng moze szaleć z minami xD
Werdykt: zostaje!
FuelDump, Siwa Oasis, Goldrush.
5/5
te wszystkie mapki są genialne, ale ile można?
Werdykt: jakieś mapy oficjalne muszą być, to niech te od biedy będą.
Radar, Battery, Railgun
3-4/5
Werdykt: Ale te nie są konieczne :)
Supply Depot, Braundorf, Dubrovnik. Caen, Frostbite, Adlernest, Venice
3-4/5 Mapki bardzo znane. Niech są, gdyż są i dobre i tanie :)
Werdykt: zostają
Special Delivery 5/5
Bardzo dynamiczna, pełna fragów i naparwdę Niemcy muszą się postarać. Amerykanie zresztą bez teamworku rownież mało zrobią.
Werdykt: zostaje
ET_Ice
2/5
Walka rozrywa się w dwóch korytarzach, czasem w trzech. Ani sold, ani eng nie poszaleją. 40% mapy jest niewykorzystane. Właściwie to tępa nawalanka.
Werdykt: do wywalenia
El-Kef
1/5
Jak wyżej. Nawalanka w paru punktach, Allies właściwie mogą toz robić albo coverem na początku, ale poprzez zbudowanie cp, gdyż obj jest koło spawna.
Werdykt: do wywalenia
Marrakesh Street
4/5
Pierwsza część z czołgiem jest nudna i nawalankowa. Ale potem, walki uliczne (bardzo swobodne), obrona pomieszczeń i pelno miejsc dla enga i snajpera, czyni tę mapę atrakcyjną. No i fajny klimat.
Werdykt: zostaje
MLB Temple
4/5
Mapka trudna dla Axis. Nadaje się jedynie do grania , kiedy jest wielu graczy na serwie. Ale wtedy daje dużo satysfakcji.
Werdykt: zostaje
TC_Base
3/5
Mam mieszane uczucia. Ta mapa bardzo mi się opaczyła i nie jest zbyt rozwijająca.
Werdykt: można wywalić
Snatch
3/5
Mapa jest dobra i ciekawa, ale kiedyś w nią tyle grałem, że jestem nią znudzony ;) Z drugiej strony tot ylko moje personalne widzimisię...
Werdykt: zostaje