Strona 1 z 4
Spawnkilling i arty
: 2011-01-08, 18:32
autor: SPIDIvonMARDER
Ankieta dotyczy ciężkiego spawnkilla
: 2011-01-08, 20:49
autor: Towarzysz Lenin
Co definiujemy jako ciężki spawnkill? Tzn. kiedy zaciera się ta granica. Jak ktoś zrobi tak raz, dwa, a może 5 razy na rundę?
: 2011-01-08, 23:38
autor: HoG
IMO
Za mało playerów i za długi spawn protection. Zjawisko spawnkillu praktycznie nie istnieje chyba że ktoś wbiega w arty albo na pf, ale to już sprawa indywidualna.
: 2011-01-09, 12:51
autor: SPIDIvonMARDER
Ciężki spawnkill:
-arty
-nalot
-pf
-mg
-mortal
-flejma
Zastosowanie tego chociaż jeden raz. Czy powinno to zwrócić uwagę admina?
: 2011-01-10, 14:48
autor: *KoDzAk*
Nic dodac nic ujac ja jestem wrazliwy na tego typu granie ostrzegam WARNEM za SK
: 2011-01-10, 16:36
autor: HoG
Strasznie mnie to śmieszy wszystko.
Ogólnie jest paru adminów i każdy ma "własne" zasady które egzekwuje z iście inkwizytorską pasją
Może zamiast tego dałoby się usystematyzować jakiś zbiór ogólnych zasad dla wszystkich hym??
Ktoś po prostu musi wziąć byka za łeb i spisać parę rzeczy (tym kimś jest zdaje się Adi)
: 2011-01-11, 22:47
autor: Towarzysz Lenin
SPIDIvonMARDER pisze:Ciężki spawnkill:
-arty
-nalot
-pf
-mg
-mortal
-flejma
Zastosowanie tego chociaż jeden raz. Czy powinno to zwrócić uwagę admina?
Nie powinno. Dobry strzelec zrobi lepszego spawnkilla i z mp40. Powiem więcej, zrzucenie arty czy puchy nie przesądza sprawy, można z tego uciec. PF, i mortal to imho zerowe zagrożenie. Podejście z flejmą na spawna to niemal samobójstwo, a jeśli w teamie jest medyk, a zwykle jest, to od razu naprawi szkody.
Za to większy problem robi się gdy dochodzi do spawnkillingu z broni palnej, nawet z MP40, ale snajperzy bywają kłopotem. Chociaż takowy zauważyłem u nas na serwie może raz.
: 2011-01-12, 17:52
autor: SPIDIvonMARDER
HoG pisze:Strasznie mnie to śmieszy wszystko.
Ogólnie jest paru adminów i każdy ma "własne" zasady które egzekwuje z iście inkwizytorską pasją
Może zamiast tego dałoby się usystematyzować jakiś zbiór ogólnych zasad dla wszystkich hym??
Ktoś po prostu musi wziąć byka za łeb i spisać parę rzeczy (tym kimś jest zdaje się Adi)
No to chyba po to jest ten temat, nie? Jak się kilku ludzi wypowie, to dowiemy się jaki regulamin ułożyć.
: 2011-01-13, 19:41
autor: BlackTiger
Najlepiej żeby z ciężkich, arta i nalotu nie było spawnkilla
: 2011-01-13, 21:28
autor: *KoDzAk*
SK przeze mnie uznawane jest gdy:
1.Ludki wala arty blisko wyjścia z respawnu
2.Gdy wala z panzera na spawn
3.Wala z mg
4.I fejma
: 2011-01-14, 13:31
autor: BlackTiger
Najlepiej żeby z ciężkich, arta i nalotu nie było spawnkilla poprawka xD
Najlepiej żeby z ciężkich, arta i nalotu był spawnkilla
: 2011-01-16, 16:56
autor: twt
No to obminuje wszystkie wyjscia, potem zrobie to kolejny raz a jak mi sie znudzi to wpadne z mp40 albo z noza jako CO - jestem czysty, nie ma spawnkillingu :P
Musi byc jakies info w momencie ladowania sie na serwer bo tak ludzie nowi wejda i beda sie rzucac, ze nikt im nie mowil a warna dostali czy tam kicka
: 2011-01-16, 18:08
autor: SPIDIvonMARDER
Myślę, że wystarczy zwykłe info w oknie ładowania serwera, coś w stylu NO SK, jak jest na wielu innych serwerach. Ew. dopisek, że szczegółowy regulamin jest na wolfenstein.pl
: 2011-01-18, 11:11
autor: *KoDzAk*
No i znowu dobry pomysl Spidi:D
: 2011-01-19, 16:01
autor: ^|*?**/Adi*/-**
Jest już wyraźna informacja podczas ładowania (zakaz nachalnego, ciągłego sk z broni ciężkiej).
Teraz pozostaje jedynie ujednolicenir kar za poszczególne działania sprzeczne z regulaminem.
