Strona 3 z 4
: 2011-01-28, 09:33
autor: twt
Czytam Sair Twojego posta i zaczynam sie bac. Mapka z punktami SK ? - chyba zartujesz. Lada moment zrobi sie "serwer policyjny" na ktorym zostana wylaczone arty, naloty, PF itp. Jak dla mnie to bardziej odstraszy graczy niz ich zacheci.
: 2011-01-28, 11:47
autor: Mawczi
Ja również uważam, iż w momencie gdy zostaną wprowadzone następujące wyżej wymienione zasady, serwer zacznie odstraszać graczy.
: 2011-01-28, 13:31
autor: Sair
Dałem tylko propozycije, chodizło mi o umowna granicę w przypadku kłutni z adminsitratorem na forum, bo ja napisałes w innym temacie:
1. Admin ma zawsze racje
2. Jeżeli admin nie ma racij patrz pkt.1
Ale nie każdy to respektuje...:/
: 2011-02-22, 09:55
autor: JCF
JA za Sk z arty zawsze daje warna ,3x warn = freeze i krotka rozmowa z graczem jezeli to nie skutkuje to kick.
Re:
: 2011-04-29, 11:28
autor: Olek
Nie lubie spawnkilling'u wyskakujesz i nagle dup odrazu cie nie ma
Re: Spawnkilling i arty
: 2011-07-10, 14:10
autor: etheral
Myślę, że warto by było określić na każdej mapie która jest na serwie gdzie i czego nie można (jeżeli chodzi o SK) - nie na zasadzie punktów na mapie tylko tutaj, na forum. Przykład: na mapie GoldRush daje arty koło wyjścia gdzie sie spawnują niemcy (każdy kojarzy, koło 2 bariery od czołgu) i moim zdaniem to nie jest SK bo 1) można iść tyłem i 2) można poczekać (bezpecznie) aż przestaną nawalać (mimo wszystko to nie jest non stop, 10 walnięć i dluga przerwa) - tak to wygląda z punktu widzenia field opsa;p. Mam taki właśnie pomysł ponieważ niektórzy gracze różnie się zachowują w odpowiedziach na arty (dziwne pm w stylu przestań bo powiem adminowi itd.). Nie żeby to było strasznie ważne, ale na pewno nie uprzyjemnia rozgrywki.
ps
Wg mnie SK to nie dawanie fizycznej możliwości przeciwnikowi na wyjście spod ostrzału (czyli atakowanie centralnie miejsca spawnu). I za to powinien być warn, kick czy cośtam (sory, nie znam się dobrze).
Re: Spawnkilling i arty
: 2011-07-10, 17:45
autor: SPIDIvonMARDER
Cóż, kiedyś istniała taka złota zasada, że SK jest do miejsca, gdzie sięga standardowa tarcza (shield). W przypadku Golda, ta tarcza sięga właśnie tam, do wyjścia ze spawnu, zatem w myśl tej zasady, ów wyjście jest terenem wyłączonym z artów. Osobiscie uważam, że to dobra zasada na większość map.
Re: Spawnkilling i arty
: 2011-07-10, 18:31
autor: twt
Niom, polac Spidiemu bo dobrze prawi i tego sie trzymajmy :) Nieistotne, ze sa dwa czy wiecej wyjsc.
Ale pamietaj, ze zawsze mozesz tam walic jesli w przeciwnej druzynie sa same boty, napewno nie beda plakac :P
etheral Ty chyba ostatnio z pf sie wbijales centralnie na spawna :D
Re: Spawnkilling i arty
: 2011-07-11, 20:18
autor: adasator
etheral pisze:Myślę, że warto by było określić na każdej mapie która jest na serwie gdzie i czego nie można (jeżeli chodzi o SK) - nie na zasadzie punktów na mapie tylko tutaj, na forum. Przykład: na mapie GoldRush daje arty koło wyjścia gdzie sie spawnują niemcy (każdy kojarzy, koło 2 bariery od czołgu) i moim zdaniem to nie jest SK bo 1) można iść tyłem i 2) można poczekać (bezpecznie) aż przestaną nawalać (mimo wszystko to nie jest non stop, 10 walnięć i dluga przerwa) - tak to wygląda z punktu widzenia field opsa;p. Mam taki właśnie pomysł ponieważ niektórzy gracze różnie się zachowują w odpowiedziach na arty (dziwne pm w stylu przestań bo powiem adminowi itd.). Nie żeby to było strasznie ważne, ale na pewno nie uprzyjemnia rozgrywki.
ps
Wg mnie SK to nie dawanie fizycznej możliwości przeciwnikowi na wyjście spod ostrzału (czyli atakowanie centralnie miejsca spawnu). I za to powinien być warn, kick czy cośtam (sory, nie znam się dobrze).
Masz troszkę racji ale zauważyłem, że na goldruschu zawsze jesteś w alliens i walisz tam supporty a teraz popatrz z strony axis. Wyobraźmy sobie sytuację, że czołg jest przed 2 barierą i chcesz ją obronić to nawet jak wyjdziesz drugą stroną to i tak nie możesz bezpiecznie przejść koło mostu!!
Re: Spawnkilling i arty
: 2011-07-11, 23:06
autor: SPIDIvonMARDER
Dlatego polecam powyższe rozwiązanie plus:
SPAWNKILLING
Ze spawnkillem jest taki problem, że nigdzie nie jest narysowana gruba linia pokazująca gdzie się kończy, gdzie zaczyna. Oto kilka złotych zasad, których przestzeganie zmiejszy ryzyko popełnienia sk:
1. Uznaj, że spawnkill jest wtedy, gdy strzelasz do gracza, który po zrespawnowaniu sie ma jeszcze tarczę nad głową.
2. Uznaj, że spawnkill jest w tym miejscu, do którego przeciwnik może dojść mając jeszcze tarczę od odrodzenia (to tzw. "strefa spawnkilla")
3. Spawnkill jest zawsze, gdy użyjesz cięższej broni (panzer, mortal, puszka) w miejscu, w którym respawnuje się przeciwnik.
4. Na niektórych serwach dozwolony jest sk z broni lekkiej.
5. Staraj się nie zabijać gości, którzy stoją w wyjściach ze spawnu.
6. Nie wbiegaj do spawnu przeciwnika, gdy nie musisz (argumenty "ja zabiłem, bo tylko tam przebiegałem" naprawdę wpieniają)
Spawnkilla nie ma gdy:
-strzelasz z broni lekkiej do osób strzelających do ciebie ze "strefy spawnkilla".
-spawnkilling nie dotyczy Capture Spawnów (jeśli obecny etap scenariusza przewiduje zdobycie Spawna przez wasze siły)
-gdy ostrzeliwywana przez ciebie osoba wbiegnie do spawnu. Jednak z doswiadczenia radzę jej nie ścigać tam.
-gdy wymaga tego objectivs (np. ktoś niosący ITEm wbiegnie do swojego spawna, gdy obj jest zbyt blisko [wyjście przy Fuel Dumpie])
-gdy spwan jest tak ulokowany, że siłą rzeczy walki się muszą tam rozgrywać (aczkolwiek staraj się jej unikać i nie używać cięższych broni)
Re: Spawnkilling i arty
: 2011-07-12, 12:02
autor: etheral
twt pisze:
etheral Ty chyba ostatnio z pf sie wbijales centralnie na spawna :D
Nigdy nie gram z pfem

.
Re: Spawnkilling i arty
: 2011-07-12, 12:31
autor: twt
-spawnkilling nie dotyczy Capture Spawnów (jeśli obecny etap scenariusza przewiduje zdobycie Spawna przez wasze siły)
Spidi ale musimy jeszcze pamietac o tym, ze jest wylaczony FF.
Przyklad Oasa:
Lecisz FO na spawn Axis, rzucasz arta i sie cofasz a caly Twoj team sie wbija do domku (albo wrzuca granaty, griluje z miotacza, cisnie pf) z ktorego nikt nie wyjdzie :( po sprawie - wiadomo, ze swoim nic sie nie stanie.
Jesli zostanie wlaczony FF to jeszcze zrozumiem taka akcje bo jest szansa na wybronienie sie ale przy obecnych ustawieniach nie bralbym pod uwage tego pkt. :)
Re: Spawnkilling i arty
: 2011-07-12, 14:01
autor: etheral
twt pisze:
Przyklad Oasa:
Lecisz FO na spawn Axis, rzucasz arta i sie cofasz a caly Twoj team sie wbija do domku (albo wrzuca granaty, griluje z miotacza, cisnie pf) z ktorego nikt nie wyjdzie :( po sprawie - wiadomo, ze swoim nic sie nie stanie.
Jesli zostanie wlaczony FF to jeszcze zrozumiem taka akcje bo jest szansa na wybronienie sie ale przy obecnych ustawieniach nie bralbym pod uwage tego pkt. :)
A ja myślę, że tak ma właśnie być (niezależnie czy FF on czy off). Albo walczymy o spawna albo gramy w chowanego. W momencie gdy Alianci rozwalą ściankę i mają ten spawn na stałe, to wtedy to co napisałeś (za strony Niemców) powinno być uznane jako SK.
Re: Spawnkilling i arty
: 2011-07-12, 20:02
autor: SPIDIvonMARDER
Nie mam doświadczenia z grą bez FF, zawsze grałem na pro serwerach ;]
Re: Spawnkilling i arty
: 2011-08-09, 12:25
autor: etheral
Kolejny przykład to walka o spawn Niemców na bremen. Czyli chcemy o niego zawzięcie walczyć, ale nie możemy używać miotacza, mg, moździerza, pf oraz korzystać z nalotów i wsparcia artyleryjskiego................

- coś tu nie gra - pkt., Spidiego wydaje mi się w pełni uzasadniony.