Strona 1 z 1

Nowy Wolf w akcji -wrażenia

: 2009-02-08, 22:10
autor: SlaviaConsesiao
Wszystkie media na zachodzie zaczynają trąbić o Comic-Con 09 i nowym Wolfie.
Na owej imprezie pokazano Wolfensteina w akcji. Niestety, film nie został jak na razie udostępniony w internecie. Pozostaje nam jedynie przeczytać wrażenia z imprezy:


Podczas trwającej właśnie imprezy Comic-Con 09 firmy Activision i Raven Studios zademonstrowały nowego Wolfensteina w akcji. Chociaż sam materiał pokrywał się z tym, który pokazano na ubiegłorocznej edycji QuakeConu, odwiedzającym redaktorom IGN-u udało się zebrać więcej informacji o grze niż wówczas.

Na początku prezentacji można było zobaczyć jak nasz główny bohater, B.J. Blazkowicz, zakłada marynarkę niemieckiego admirała i znajduje w jej kieszeni tajemniczy amulet, pozwalający na wykorzystanie mocy znanej jako Veil (Veil jest jakby innym wymiarem istniejącym ponad znaną nam rzeczywistością). Gdy zostanie ona uaktywniona pozwala na dokonanie rzeczy normalnie niemożliwych, na przykład spowolnienie czasu lub otworzenie ukrytych przejść. Miejsca gdzie występują te ostatnie oznaczane są na ścianie symbolem Czarnego Słońca (Black Sun). Blazkowicz oczywiście zanosi znaleziony artefakt do kwatery głównej Aliantów, a dzięki czemu pracującym w niej naukowcom udaje się namierzyć miasto Isenstadt, prawdopodobnie nazistowską twierdzę. Bohater sprzymierza się z członkami ruchu oporu Kreisau Circle, którzy podobnie jak on za wszelką cenę chcą odnaleźć super-broń ukrytą podobno w tym małym miasteczku.


Naziści pragną stworzyć narzędzie zagłady mogące zmusić Aliantów do kapitulacji, w tym celu prowadzą badania nad Black Sun - źródłem energii mogącym tak potężną broń zasilić. Właśnie dlatego zaczęli eksperymentować z Veil, i to właśnie dzięki niej udało im się stworzyć kilka nowych broni, takich jak między innymi działo cząsteczkowe sprawiające, że cel jego ataku po prostu rozpływa się w powietrzu (oczywiście po pokonaniu jednego z Super-Żołnierzy będziemy mogli samemu pobawić się tą "pukawką"). Tyle w temacie poznanych szczegółów fabularnych nowego dzieła Raven Software.

Dowiedzieliśmy się także, że istotną rzeczą w nowej grze ma być możliwość ulepszania ekwipunku. Przy pomocy znalezionych skarbów będziemy mogli dopasować posiadaną broń do naszego stylu prowadzenia rozgrywki. I tak osoby preferujące eliminację wroga z zaskoczenia powinny zainwestować w tłumiki, z kolei miłośnikom rzezi zapewne bardziej przyda się chociażby zwiększenie pojemności magazynków. Twórcy zapewniają, że dzięki temu znalezienie nowszego uzbrojenia wcale nie będzie oznaczało, że poprzednie bronie staną się przeżytkiem.

To tyle. Czekamy na więcej informacji. Przypominam, że termin wydania tego tytułu to nadal zagadka.


Gry-Online.pl

: 2009-02-09, 10:03
autor: SPIDIvonMARDER
Dwa alerty:
1. Moce bohatera. Oby z tego nie wyszło Jedi Academy albo Psi-Ops ;)
2. Tuning broni. W jaki sposób niby oni chcą "zwiększyć pojemność magazynka". Kiedy to będzie dostepne? Bo jeśli w trakcie misji sie na to wymieni XPki, to ja wysiadam. Jakiekowliek prace przy broni i magazynkach wymagają małego warsztatu.


Cieszy natomiast motyw z "Kreisau Circle" i motyw z przebieraniem się. Może i będzie tak robić w grze?

: 2009-02-09, 19:29
autor: SlaviaConsesiao
SPIDIvonMARDER pisze:Dwa alerty:
1. Moce bohatera. Oby z tego nie wyszło Jedi Academy albo Psi-Ops ;)
2. Tuning broni. W jaki sposób niby oni chcą "zwiększyć pojemność magazynka". Kiedy to będzie dostepne? Bo jeśli w trakcie misji sie na to wymieni XPki, to ja wysiadam. Jakiekowliek prace przy broni i magazynkach wymagają małego warsztatu.


Cieszy natomiast motyw z "Kreisau Circle" i motyw z przebieraniem się. Może i będzie tak robić w grze?
Moce mi sie podobają. Dobrze, że są dostępne tylko w alternatywnym wymiarze, nikt nie będzie narzekał na przesadzoną fantastykę.

Tuning broni -rewelacja :roll:

będzie cos takiego jak np. w Crysisie -szybkie dołączenie tłumika, zmiana amunicji,
magazynka... Może będzie szło w mieście gdzieś dokupić różne tajle, majsterkować.
Nie ma to jak strzelanie do niemców z własnej unikatowej broni. Na pewno
bardzo urozmaici to zabawę.

Przebieranie się za Niemca -miodzio :roll:

dzięki temu zyskujemy kolejną taktykę do walki ze hitlerowcami :roll:

: 2009-02-10, 22:39
autor: SPIDIvonMARDER
Nie każdy wie, ale motyw przebieranis się planowano wsadzić do Wolfa 3D

: 2009-02-10, 23:07
autor: SlaviaConsesiao
SPIDIvonMARDER pisze:Nie każdy wie, ale motyw przebieranis się planowano wsadzić do Wolfa 3D
wow to by było niemożliwe... wiecie AI wrogów :roll:

: 2009-02-11, 16:33
autor: SPIDIvonMARDER
Najśmieszniejsze jest to, że ten pomysł porzucono nie dlatego, że by było to technologicznie zbyt trudne, lecz stwierdzeno, że to by było za skomplikowane dla... graczy. :P Ustalono, że prosta jebanka się sprzeda lepiej od skomplikowanej skradanki.

: 2009-02-11, 17:20
autor: DrVaNs
I mieli racje :D

Chodź niewykluczone że i skradanka by się zajebiście sprzedawała.