Siemka wszystkim.
Mój nick to N4R.
Mam na imię Bartek mam 12 lat (W sierpniu 13) mieszkam w okolicach Radomia.Chodze jeszce do 6 klasy podstawowej:D. Ale od wrzesnia juz do gimnazjum.
W et gram 5 lat Nie zdziwcie sie ze od 8 roku zycia ale tak bylo, początkowo z botami ale jak aby net byl to i na necie:D
z tym graczem zdarzylismy sie juz poznac,i nie jestem z tego zadowolony.jak dla mnie wielki brak kultury strasznie pyszczy...jak na wiek nie powinienes jeszcze uzywac slow typu ku**a lub spier**laj jak dzisiaj do mnie.
JCF jak jeszcze nie zauważyłeś jest XXI w. A w tym wieku takie słowa usłyszysz od 8 latka.
A jeśli chodzi o te słowa to sam zaczołeś i to nie mój problem że ci może pocisnąć 12 latek.
po pierwsze to juz problem Twoich rodzicow ze Cie tak wychowali ,po drugie za mały szczylek jestes zeby mnie pocisnac, po trzecie jak to mawiaja Cwaniak w Necie CIPA W Świecie idealnie do Ciebie pasuje.dlatego bastuj troche kurduplu.
KK! pisze:JCF tu masz racje dostęp do internetu powinien być możliwy od 21 roku życia :D
Ej, ja wymiatam w Wolfie od 15 roku życia cwaniaki :P
N4R: nawet jakbyśmy mieli tutaj Halstatt, Ragnarok albo Nową Republikę, to i tak trzeba być kulturalnym, zwłaszcza wobec adminów i zwłaszcza jak jest się takim młodym.
Spidi wiem ale jak by ci ktoś mówił ze jesteś słaby a możesz go pocisnąć 1 reką samą myszką to ciekawe czy byś sie nie wkurzyl juz by go na serwie pewnie nie bylo:D (Kick)
N4R pisze:Spidi wiem ale jak by ci ktoś mówił ze jesteś słaby a możesz go pocisnąć 1 reką samą myszką to ciekawe czy byś sie nie wkurzyl juz by go na serwie pewnie nie bylo:D (Kick)
Powiedziałbym mu, że jest n00bem skoro się głupio przechwala. Kiedy zaczynałem grać w ET, to na board.et.pl byłem bluzgany od góry do dołu, a mimo to starałem się kłocić elegancko... co dzisiaj wiem, że było bezsensowne :)