Siemanko

Hey, Hi, Hello jak brzmią słowa pewnej piosenki. Napisz nam coś o sobie.
N4R
Kapral
Kapral
https://www.houzz.com/pro/kuchnie/meble-kuchenne-i-kuchnie-na-wymiar-warszawa
Nick w ET: ETPlayer

Siemanko

Post autor: N4R »

Siemka wszystkim.
Mój nick to N4R.
Mam na imię Bartek mam 12 lat (W sierpniu 13) mieszkam w okolicach Radomia.Chodze jeszce do 6 klasy podstawowej:D. Ale od wrzesnia juz do gimnazjum. :-D
W et gram 5 lat Nie zdziwcie sie ze od 8 roku zycia ale tak bylo, początkowo z botami ale jak aby net byl to i na necie:D
Obrazek
JCF

Re: Siemanko

Post autor: JCF »

z tym graczem zdarzylismy sie juz poznac,i nie jestem z tego zadowolony.jak dla mnie wielki brak kultury strasznie pyszczy...jak na wiek nie powinienes jeszcze uzywac slow typu ku**a lub spier**laj jak dzisiaj do mnie.
KK!
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy

Post autor: KK! »

JCF tu masz racje dostęp do internetu powinien być możliwy od 21 roku życia :D
()==|;;;;;::>
Me ?
N4R
Kapral
Kapral

JCF jak jeszcze nie zauważyłeś jest XXI w. A w tym wieku takie słowa usłyszysz od 8 latka.
A jeśli chodzi o te słowa to sam zaczołeś i to nie mój problem że ci może pocisnąć 12 latek.
Obrazek
JCF

po pierwsze to juz problem Twoich rodzicow ze Cie tak wychowali ,po drugie za mały szczylek jestes zeby mnie pocisnac, po trzecie jak to mawiaja Cwaniak w Necie CIPA W Świecie idealnie do Ciebie pasuje.dlatego bastuj troche kurduplu.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Generał-komandor
Nick w ET: SPIDIvonMARDER
Kontakt:

Post autor: SPIDIvonMARDER »

KK! pisze:JCF tu masz racje dostęp do internetu powinien być możliwy od 21 roku życia :D
Ej, ja wymiatam w Wolfie od 15 roku życia cwaniaki :P

N4R: nawet jakbyśmy mieli tutaj Halstatt, Ragnarok albo Nową Republikę, to i tak trzeba być kulturalnym, zwłaszcza wobec adminów i zwłaszcza jak jest się takim młodym.

JCF: też nie unoś się, bo nie ma potrzeby.
Obrazek
KK!
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy

jak ja miałem 15 lat nie było ET :]
Me ?
N4R
Kapral
Kapral