kaneno

Hey, Hi, Hello jak brzmią słowa pewnej piosenki. Napisz nam coś o sobie.
Awatar użytkownika
kaneno
Starszy sierżant
Starszy sierżant
https://www.houzz.com/pro/kuchnie/meble-kuchenne-i-kuchnie-na-wymiar-warszawa
Nick w ET: ETPlayer

kaneno

Post autor: kaneno »

Do tej pory nie chcialo mi sie tu rozpisywac, no ale w koncu musi nastac ta chwila ^^

Witam wszystkich. Mam na imie Marek. Mam 16 (lub 17 lat, zalezy jak kto interpretuje, ledwo skonczylem 16 ale rocznikiem mam juz 17). Pochodze z okolic Łodzi. Jestem uczniem technikum informatycznego.
Interesuje sie muzyka (metal, rock), anime, informatyka (bardzo ogolnie). Lubie tez przeczytac jakas fajna ksiazke (zwlaszcza fantasy) chociaz nie moge sie pochwalic iloscia przeczytanych ksiazek, to ze lubie nie oznacza ze siedze non stop i czytam.
W ET gram od tak dawna, ze sam juz nie pamietam od kiedy, chociaz czesto bywalo tak, ze nie mialem ochoty na gre z powodu braku fajnych serverow (z pewnoscia takowe istnialy, ale po sprawdzeniu kilkudziesieciu czlowiekowi odechciewa sie dalszego szukania).
Zawsze lubilem grac covert ops'em. Moj pierwszy server byl serverem sniperskim, niemieckiego klanu TBG. Niestety (oficjalnie) z powodu braku srodkow na utrzymanie servera nie istnieje on od kilku lat. Nastepnie mialem klan sniperski (liczacy poza mna jednego czlonka, nie z powodu braku chetnych, ale z braku ich umiejetnosci) na serverze z jedna mapa, fueldump (do dzis gram na niej sniperem, chociaz to juz nie to (przydalby sie 5 lvl covert ops'a wtedy moglbym zabijac jednym strzalem, bo teraz na 4 to ciezko kogos zabic)). W miedzyczasie gralem na jeszcze kilku serverach, zazwyczaj field ops'em (czy jak to sie tam pisze, w kazdym badz razie gosciem z ammo). W koncu przypadkiem trafilem na totalne pieklo i dopuki server istnieje doputy nie zamierzam sie nigdzie przenosic.

Sie troche rozpisalem... Mysle ze wystarczy.