: 2009-08-24, 12:17
NIE, nie ma takich zabezpieczeńSPIDIvonMARDER pisze:Mam takie pytanie:
Czy gra ma jakieś wnerwiające zabezpieczenia jak konieczność posiadania łącza internetowego, rejestarcji, secuROM czy coś?

Serwis poświęcony grom z serii Wolfenstein: Wolf 3D, Return to Castle Wolfenstein, Wolfenstein Enemy Territory oraz Wolfenstein.
https://wolfenstein.pl/
NIE, nie ma takich zabezpieczeńSPIDIvonMARDER pisze:Mam takie pytanie:
Czy gra ma jakieś wnerwiające zabezpieczenia jak konieczność posiadania łącza internetowego, rejestarcji, secuROM czy coś?
SecuROM niestety jestMiSzCzU pisze:NIE, nie ma takich zabezpieczeńSPIDIvonMARDER pisze:Mam takie pytanie:
Czy gra ma jakieś wnerwiające zabezpieczenia jak konieczność posiadania łącza internetowego, rejestarcji, secuROM czy coś?.
Każda dzisiejsza gra (poza kilkoma wyjątkami) jest portem z konsoliTowarzysz Lenin pisze:Co do gameplaya... zj!@#$% port z konsoli i tyle. Ta gra nie ma nawet quicksave'a! Co to ma !@#$% być?
Towarzysz Lenin pisze:Z mapy korzysta się bardzo dziwnie
No to może spróbuj nie używać mocy woalu, wtedy będzie "hardkorowo". (Ja np w F.E.A.R. 2 nie uzywałem spowolnienia bo przez nie gra była strasznie banalna).Towarzysz Lenin pisze:Gram na "Jestem śmiercią wcieloną" a czuję się jakbym grał na "Tato, mogę zagrać?".
Stalker nie jest portem z konsoli i jest w nim quicksave. Half-Life 2 i Portal tak samo. Co do Fallouta 3 nie jestem pewien ale quicksave tam jest.MiSzCzU pisze:Każda dzisiejsza gra (poza kilkoma wyjątkami) jest portem z konsoli. Brak Quicksave jest już standardem od ładnych kilku lat (nie grałeś w żadne gry przez kilka ostatnich lat że się tak dziwisz?).
Jakaś taka nieczytelna.MiSzCzU pisze:Nie rozumiem jaki masz problem z mapą? Mapa jak mapa wskazuje: północ, południe, wschód, zachód
.
Jeszcze nie zdążyłem się za bardzo nacieszyć Woalem.MiSzCzU pisze: No to może spróbuj nie używać mocy woalu, wtedy będzie "hardkorowo". (Ja np w F.E.A.R. 2 nie uzywałem spowolnienia bo przez nie gra była strasznie banalna).
Dlatego napisałem:Towarzysz Lenin pisze:Stalker nie jest portem z konsoli i jest w nim quicksave. Half-Life 2 i Portal tak samo.
A pozatym checkpointy są bardzo gęsto i mądrze porozstawiane (tylko w kilku miejscach aż szlag mnie traiał bo w tak durnym miejscu był zapis).MiSzCzU pisze:Każda dzisiejsza gra (poza kilkoma wyjątkami) jest portem z konsoli.
To nie jest port z konsoli... było omawiane.Towarzysz Lenin pisze:Co do gameplaya... zj!@#$% port z konsoli i tyle.
Jeśli dobrze pamiętam to każda gra z logo "Games for Windows" musi go obsługiwać, a gra rzeczywiście śmierdzi portem z konsoli i CoDem.Towarzysz Lenin pisze:Wybaczcie, ale jesli po otworzeniu instrukcji straszy mnie wizerunek pada do sexboxa 36 i napis, że gra ów ustrojstwo obsługuje, to wszysko wskazuje, że to jest port z konsoli.
Oficjalnie i Raven, i Activision poinformowało, że to nie jest port z konsoli. Wszystkie wersje były tworzone oddzielnie.Towarzysz Lenin pisze:To chyba miałeś jakieś kiepskie informacje. Samo menu śmierdzi konsolą. Tak samo checkpointy.
Wybaczcie, ale jesli po otworzeniu instrukcji straszy mnie wizerunek pada do sexboxa 36 i napis, że gra ów ustrojstwo obsługuje, to wszysko wskazuje, że to jest port z konsoli.
Nikt nie dorabiałby obsługi pada do PC bo po co, skoro PC ma lepsze kontrolery?
No to w takim razie oszukali swoich klientów. Potrafię rozpoznać kiedy gra śmierdzi konsolą na kilometr. Gdyby robili osobną wersję nie waliłoby od niej konsolą.SlaviaConsesiao pisze:Oficjalnie i Raven, i Activision poinformowało, że to nie jest port z konsoli. Wszystkie wersje były tworzone oddzielnie.
Więc to nie tylko moje zdanie. I owszem wyczowam tam też fetor CoDa.mefisto pisze: a gra rzeczywiście śmierdzi portem z konsoli i CoDem.
Tak, oczywiście. A twórcy nowego CoDa mówią że robią Modern Warfare 2, ale tak naprawdę jest to nowy Quake.No to w takim razie oszukali swoich klientów. Potrafię rozpoznać kiedy gra śmierdzi konsolą na kilometr.