Strona 2 z 2

Re: Heavy SK na fladze oraz cp

: 2012-08-20, 16:40
autor: Noobuś
Ok, ale co w momencie "atakowania" flagi? Field puszcza arty i swoim nic nie robi. Tu argument z FF ma sens. Szczerze mówiąc nie zauważyłem, żeby gracze specjalnie narzekali na obecne zakazy, czy żeby faworyzowały one którąś z drużyn.

Re: Heavy SK na fladze oraz cp

: 2012-08-20, 16:43
autor: zer0
ja byłbym za zezwoleniem sk na flagę, jeśli by włączono dłuższy czas tarczy po respawnie (ok 2.5-3s). Zniwelowałoby to problem zabijania ludzi "świeżo" narodzonych. Można by spróbować też wyłączyć double jump, wtedy byłbym skłonny zmienić zdanie o sk na flagę, bo byłyby zbalansowane szanse na unieknięcie sk przez "ofiary" i utrudnione robienie sk przez "napastników".

Zresztą wyłączenie DoubleJumpa mogłoby trochę zbalansować ogólnie grę i wykluczyć ten głupi zakaz trickjumpa do wykonania celu misji. Gra wtedy stałaby się bardziej emocjonująca i wymagająca.

Re: Heavy SK na fladze oraz cp

: 2012-08-20, 16:56
autor: TimOOn
Noobuś pisze:Ok, ale co w momencie "atakowania" flagi? Field puszcza arty i swoim nic nie robi. Tu argument z FF ma sens. Szczerze mówiąc nie zauważyłem, żeby gracze specjalnie narzekali na obecne zakazy, czy żeby faworyzowały one którąś z drużyn.
Nie narzekają, bo nikt tych zasad nie przestrzega.

Co do art to się zgodzę. Zabroniłbym jedynie używania broni długotrwałych jak mortar i artyleria oraz tych masowego rażenia czyli pucha. Chodzi zwłaszcza o takie miejsca jak flaga na streets of italy. Sporo tam miejsca i łatwo wytłuc całe towarzystwo jednym nalotem. Na większości map flaga jest w jakiś sposób osłonięta od tych najbardziej frustrujących broni.
zer0 pisze:a byłbym za zezwoleniem sk na flagę, jeśli by włączono dłuższy czas tarczy po respawnie (ok 2.5-3s). Zniwelowałoby to problem zabijania ludzi "świeżo" narodzonych. Można by spróbować też wyłączyć double jump, wtedy byłbym skłonny zmienić zdanie o sk na flagę, bo byłyby zbalansowane szanse na unieknięcie sk przez "ofiary" i utrudnione robienie sk przez "napastników". Zresztą wyłączenie DoubleJumpa mogłoby trochę zbalansować ogólnie grę i wykluczyć ten głupi zakaz trickjumpa do wykonania celu misji. Gra wtedy stałaby się bardziej emocjonująca i wymagająca.
Cały czas u nas spawn protection jest ustawione na 3 sekundy.

Co do double jumpa to raczej wolałbym go zostawić. Większość graczy raczej lubi to udogodnienie. Ewentualnie można zmniejszyć nieco wysokość "drugiego skoku". Mielibyśmy wtedy taki półtora jump. Ale lepiej poddać ten pomysł osobnej dyskusji.

Co do spawn protection to poddałeś mi pewną myśl. Możnaby ustawić indywidualy czas ochrony po spawnie dla każdej mapy i teamu, w zależności od tego jak spawny są zaprojektowane.

Re: Heavy SK na fladze oraz cp

: 2012-08-20, 17:05
autor: Noobuś
TimOOn pisze:Nie narzekają, bo nikt tych zasad nie przestrzega.

Co do art to się zgodzę. Zabroniłbym jedynie używania broni długotrwałych jak mortar i artyleria oraz tych masowego rażenia czyli pucha. Chodzi zwłaszcza o takie miejsca jak flaga na streets of italy. Sporo tam miejsca i łatwo wytłuc całe towarzystwo jednym nalotem. Na większości map flaga jest w jakiś sposób osłonięta od tych najbardziej frustrujących broni.

Co do spawn protection to poddałeś mi pewną myśl. Możnaby ustawić indywidualy czas ochrony po spawnie dla każdej mapy i teamu, w zależności od tego jak spawny są zaprojektowane.
Jakoś nie zauważyłem.

No głównie mi o to chodzi, bo reszta nie jest tak wkurzająca. Pf czy flame jest mniej niszczycielski.

Kiedyś na jednym serwerze była świetna rzecz - wydzielone miejsca ze spawn protection. Do momentu kiedy pozostawałeś w obszarze byłeś nietykalny. jak wyszedłeś (i nawet jeśli wróciłeś) to już nie.

Re: Heavy SK na fladze oraz cp

: 2012-08-20, 17:06
autor: |W$|MACIEK
Przez odebranie dj stracimy napewno graczy ja by raczej proponowal podumac na wlaczeniem FF chociazby jakis okres probny 2 tyg ale niech inni bardziej doswiadczeni tez sie wypowiedza w tej kwesti

Re: Heavy SK na fladze oraz cp

: 2012-08-20, 17:09
autor: TimOOn
|W$|MACIEK pisze:Przez odebranie dj stracimy napewno graczy ja by raczej proponowal podumac na wlaczeniem FF chociazby jakis okres probny 2 tyg ale niech inni bardziej doswiadczeni tez sie wypowiedza w tej kwesti
No way. Wtedy to dopiero stracimy graczy. Już to kiedyś przerabialiśmy, częściej ginąłeś od swoich niż od wrogów.

Re: Heavy SK na fladze oraz cp

: 2012-08-20, 17:34
autor: zer0
spójrz na to, że podczas turnieju mięliśmy randomowych graczy wielu i bawiło się świetnie bez dj. Jako rozsądne ustępstwo od całkowitego braku dj byłoby to co Timi napisał, półtorajump :p W sumie jestem Ciekawy jak udałoby Ci się Timi ten różnorodny spawnprotection, zależnie od mapy. Pewnie dużo pisania w skryptach mapy :p To co Nobek napisał, też jest bardzo dobre, ale jestem zielony w tej kwesti, więc nie wiem jaki byłby poziom trudności w oskryptowaniu tego, ale ogólnie byłbym za pomysłem Noba, co do tych utrzymujących się spawn protection po narodzeniu do pierwszego zrobionego kroku. Jakby trochę się do tego rozwiązania przyzwyczaić, to instynktownie człowiek nie ruszałby się, jakby widział taką puchę tuż po narorodzinach.

Re: Heavy SK na fladze oraz cp

: 2012-08-21, 01:27
autor: Uchiha
Dzięki za odpowiedź noobuś :p Jednak dobrze by było, gdyby inni klanowicze też tak do tego podchodzili, bo za 2 pierwsze rzeczy dostałem kiedyś warny :cry:

Re: Heavy SK na fladze oraz cp

: 2012-08-21, 19:50
autor: le dupa
To co w końcu można?

Re: Heavy SK na fladze oraz cp

: 2012-11-20, 00:55
autor: kris pl
le dupa pisze:To co w końcu można?
W końcu można (chyba niezwykle mądry post mi wyszedł sam się zaskakuję czasami swoją elokwencją )
Close

Re: Heavy SK na fladze oraz cp

: 2012-11-20, 06:39
autor: Ultra...
kris pl pisze: Close
Ale z Krisa leniwy urzędas, napisał a nie zamknął :-P
Ultra bystrzacha, żaden leniwiec to zrobił szybciutko :-)