Heavy SK na fladze oraz cp

Dozwolone heavy SK na fladzie i cp?

Tak
13
54%
Nie
11
46%
 
Liczba głosów: 24

Awatar użytkownika
Noobuś
Porucznik
Porucznik
Posty: 653
https://www.houzz.com/pro/kuchnie/meble-kuchenne-i-kuchnie-na-wymiar-warszawa
Rejestracja: 2012-06-17, 20:30

Re: Heavy SK na fladze oraz cp

Post autor: Noobuś »

Ok, ale co w momencie "atakowania" flagi? Field puszcza arty i swoim nic nie robi. Tu argument z FF ma sens. Szczerze mówiąc nie zauważyłem, żeby gracze specjalnie narzekali na obecne zakazy, czy żeby faworyzowały one którąś z drużyn.
Two beer or not two beer?
KonDzio pisze:Imię jego było Noobuś. Wymawiane na ustach każdego człowieka wywoływało niepokój , strach i lęk.
zer0
Kapitan
Kapitan
Posty: 729
Rejestracja: 2012-06-17, 20:32
Nick w ET: ETPlayer

Re: Heavy SK na fladze oraz cp

Post autor: zer0 »

ja byłbym za zezwoleniem sk na flagę, jeśli by włączono dłuższy czas tarczy po respawnie (ok 2.5-3s). Zniwelowałoby to problem zabijania ludzi "świeżo" narodzonych. Można by spróbować też wyłączyć double jump, wtedy byłbym skłonny zmienić zdanie o sk na flagę, bo byłyby zbalansowane szanse na unieknięcie sk przez "ofiary" i utrudnione robienie sk przez "napastników".

Zresztą wyłączenie DoubleJumpa mogłoby trochę zbalansować ogólnie grę i wykluczyć ten głupi zakaz trickjumpa do wykonania celu misji. Gra wtedy stałaby się bardziej emocjonująca i wymagająca.
Nie obiecam ci, że lepszy będzie świat,
ważny jest oczu twoich blask,
Nie obiecam ci, że czas ukoi ból
ważne, że jesteś tu…
Awatar użytkownika
TimOOn
Porucznik
Porucznik
Posty: 650
Rejestracja: 2012-06-17, 17:51

Re: Heavy SK na fladze oraz cp

Post autor: TimOOn »

Noobuś pisze:Ok, ale co w momencie "atakowania" flagi? Field puszcza arty i swoim nic nie robi. Tu argument z FF ma sens. Szczerze mówiąc nie zauważyłem, żeby gracze specjalnie narzekali na obecne zakazy, czy żeby faworyzowały one którąś z drużyn.
Nie narzekają, bo nikt tych zasad nie przestrzega.

Co do art to się zgodzę. Zabroniłbym jedynie używania broni długotrwałych jak mortar i artyleria oraz tych masowego rażenia czyli pucha. Chodzi zwłaszcza o takie miejsca jak flaga na streets of italy. Sporo tam miejsca i łatwo wytłuc całe towarzystwo jednym nalotem. Na większości map flaga jest w jakiś sposób osłonięta od tych najbardziej frustrujących broni.
zer0 pisze:a byłbym za zezwoleniem sk na flagę, jeśli by włączono dłuższy czas tarczy po respawnie (ok 2.5-3s). Zniwelowałoby to problem zabijania ludzi "świeżo" narodzonych. Można by spróbować też wyłączyć double jump, wtedy byłbym skłonny zmienić zdanie o sk na flagę, bo byłyby zbalansowane szanse na unieknięcie sk przez "ofiary" i utrudnione robienie sk przez "napastników". Zresztą wyłączenie DoubleJumpa mogłoby trochę zbalansować ogólnie grę i wykluczyć ten głupi zakaz trickjumpa do wykonania celu misji. Gra wtedy stałaby się bardziej emocjonująca i wymagająca.
Cały czas u nas spawn protection jest ustawione na 3 sekundy.

Co do double jumpa to raczej wolałbym go zostawić. Większość graczy raczej lubi to udogodnienie. Ewentualnie można zmniejszyć nieco wysokość "drugiego skoku". Mielibyśmy wtedy taki półtora jump. Ale lepiej poddać ten pomysł osobnej dyskusji.

Co do spawn protection to poddałeś mi pewną myśl. Możnaby ustawić indywidualy czas ochrony po spawnie dla każdej mapy i teamu, w zależności od tego jak spawny są zaprojektowane.
Awatar użytkownika
Noobuś
Porucznik
Porucznik
Posty: 653
Rejestracja: 2012-06-17, 20:30

Re: Heavy SK na fladze oraz cp

Post autor: Noobuś »

TimOOn pisze:Nie narzekają, bo nikt tych zasad nie przestrzega.

Co do art to się zgodzę. Zabroniłbym jedynie używania broni długotrwałych jak mortar i artyleria oraz tych masowego rażenia czyli pucha. Chodzi zwłaszcza o takie miejsca jak flaga na streets of italy. Sporo tam miejsca i łatwo wytłuc całe towarzystwo jednym nalotem. Na większości map flaga jest w jakiś sposób osłonięta od tych najbardziej frustrujących broni.

Co do spawn protection to poddałeś mi pewną myśl. Możnaby ustawić indywidualy czas ochrony po spawnie dla każdej mapy i teamu, w zależności od tego jak spawny są zaprojektowane.
Jakoś nie zauważyłem.

No głównie mi o to chodzi, bo reszta nie jest tak wkurzająca. Pf czy flame jest mniej niszczycielski.

Kiedyś na jednym serwerze była świetna rzecz - wydzielone miejsca ze spawn protection. Do momentu kiedy pozostawałeś w obszarze byłeś nietykalny. jak wyszedłeś (i nawet jeśli wróciłeś) to już nie.
Two beer or not two beer?
KonDzio pisze:Imię jego było Noobuś. Wymawiane na ustach każdego człowieka wywoływało niepokój , strach i lęk.
Awatar użytkownika
|W$|MACIEK
Starszy sierżant sztabowy
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 486
Rejestracja: 2012-06-19, 08:25

Re: Heavy SK na fladze oraz cp

Post autor: |W$|MACIEK »

Przez odebranie dj stracimy napewno graczy ja by raczej proponowal podumac na wlaczeniem FF chociazby jakis okres probny 2 tyg ale niech inni bardziej doswiadczeni tez sie wypowiedza w tej kwesti
Delta ujemna ==4 ciastka przy czym 2 smakuja tak samo jak pozostale 2


Za Motórem panny sznurem
Awatar użytkownika
TimOOn
Porucznik
Porucznik
Posty: 650
Rejestracja: 2012-06-17, 17:51

Re: Heavy SK na fladze oraz cp

Post autor: TimOOn »

|W$|MACIEK pisze:Przez odebranie dj stracimy napewno graczy ja by raczej proponowal podumac na wlaczeniem FF chociazby jakis okres probny 2 tyg ale niech inni bardziej doswiadczeni tez sie wypowiedza w tej kwesti
No way. Wtedy to dopiero stracimy graczy. Już to kiedyś przerabialiśmy, częściej ginąłeś od swoich niż od wrogów.
zer0
Kapitan
Kapitan
Posty: 729
Rejestracja: 2012-06-17, 20:32
Nick w ET: ETPlayer

Re: Heavy SK na fladze oraz cp

Post autor: zer0 »

spójrz na to, że podczas turnieju mięliśmy randomowych graczy wielu i bawiło się świetnie bez dj. Jako rozsądne ustępstwo od całkowitego braku dj byłoby to co Timi napisał, półtorajump :p W sumie jestem Ciekawy jak udałoby Ci się Timi ten różnorodny spawnprotection, zależnie od mapy. Pewnie dużo pisania w skryptach mapy :p To co Nobek napisał, też jest bardzo dobre, ale jestem zielony w tej kwesti, więc nie wiem jaki byłby poziom trudności w oskryptowaniu tego, ale ogólnie byłbym za pomysłem Noba, co do tych utrzymujących się spawn protection po narodzeniu do pierwszego zrobionego kroku. Jakby trochę się do tego rozwiązania przyzwyczaić, to instynktownie człowiek nie ruszałby się, jakby widział taką puchę tuż po narorodzinach.
Nie obiecam ci, że lepszy będzie świat,
ważny jest oczu twoich blask,
Nie obiecam ci, że czas ukoi ból
ważne, że jesteś tu…
Awatar użytkownika
Uchiha
Szeregowiec
Szeregowiec
Posty: 40
Rejestracja: 2012-08-08, 23:52

Re: Heavy SK na fladze oraz cp

Post autor: Uchiha »

Dzięki za odpowiedź noobuś :p Jednak dobrze by było, gdyby inni klanowicze też tak do tego podchodzili, bo za 2 pierwsze rzeczy dostałem kiedyś warny :cry:
Awatar użytkownika
le dupa
Sierżant zbrojmistrz
Sierżant zbrojmistrz
Posty: 252
Rejestracja: 2012-06-17, 18:28

Re: Heavy SK na fladze oraz cp

Post autor: le dupa »

To co w końcu można?
Awatar użytkownika
kris pl
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 1469
Rejestracja: 2012-06-17, 19:52
Nick w ET: |W$|Kris
Kontakt:

Re: Heavy SK na fladze oraz cp

Post autor: kris pl »

le dupa pisze:To co w końcu można?
W końcu można (chyba niezwykle mądry post mi wyszedł sam się zaskakuję czasami swoją elokwencją )
Close
Obrazek
"Jeżeli chcesz traktować dziewczyny obiektowo to przynajmniej rób to z klasą "
Awatar użytkownika
Ultra...
Podchorąży
Podchorąży
Posty: 547
Rejestracja: 2010-12-23, 14:52
Nick w ET: ETPlayer
Lokalizacja: Siwa oasis

Re: Heavy SK na fladze oraz cp

Post autor: Ultra... »

kris pl pisze: Close
Ale z Krisa leniwy urzędas, napisał a nie zamknął :-P
Ultra bystrzacha, żaden leniwiec to zrobił szybciutko :-)
Obrazek
Zablokowany