ET mods: silEnT 0.2.0

Awatar użytkownika
^|*?**/Adi*/-**
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 1442
https://www.houzz.com/pro/kuchnie/meble-kuchenne-i-kuchnie-na-wymiar-warszawa
Rejestracja: 2009-02-12, 22:26
Nick w ET: ^|*?**/Adi*/-**
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

ET mods: silEnT 0.2.0

Post autor: ^|*?**/Adi*/-** »

Powstała nowa wersja modu rozwijanego pod nadzorem polaka TheSilencerPL - silEnT 0.2.0.

Obrazek

Kilka zmian:
- Nowy model noża. Nowy dźwięk rzucania nożem. Nowa trajektoria lotu noża. Nóż leci z większą mocą, gdy przytrzymamy dłużej klawisz.
- Dodano kilka komend shrubbota m.in. !givexp, !userdelete, !userban, !userlist, !useredit.
- Statystyki !stats teraz będą pokazywać dodatkowo k/d dla Thompson'a, MP40 i PPSh.
- Ścieżka do, g_XPSaveFile i g_shrubbot została zastąpiona jedną , g_dbDirectory.
- g_dbUserMaxAge pozwala na usunięcie użytkownika z bazy danych po określonym czasie od jego ostatniej wizyty. 0 wyłącza.
- Dźwięk zatrucia gracza jest tylko słyszany dla zatrutego gracza.
- Możliwość blokowania głosowań.


Download silEnT 0.2.0
Strona domowa - mygamingtalk.com
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Generał-komandor
Posty: 3024
Rejestracja: 2008-08-18, 14:07
Nick w ET: SPIDIvonMARDER
Kontakt:

Post autor: SPIDIvonMARDER »

W sumie bajery, nic co by prawdziwie zmieniło rozgrywkę.
Obrazek
TheSilencerPL
Poborowy
Posty: 7
Rejestracja: 2010-10-09, 19:09
Nick w ET: ETPlayer
Kontakt:

Post autor: TheSilencerPL »

Nie tylko bajery :)
Nie zostały wymienione ważne rzeczy:
Nowa baza danych użytkowników i xp - stad też nowe komendy.
Kod został pozbawiony wielu defektów, ktore były ukryte - dzięki temu nie ma już tak wielu crashy, zarówno po stronie serwera jak i klienta.
Dokonaliśmy optymalizacji wykorzystania pamięci.
Mniej spamu po sieci, "odlagowaliśmy" mod, m.in. inna obsługa dźwięków przyczyniła się do tego.
Poza tym wymienione zostały tylko zmiany w 0.2.0.

Zapraszam na stronę projektu, jeśli ktoś chce dowiedzieć się więcej.

http://mygamingtalk.com
lub na forum
http://mygamingtalk.com/forums

[ Dodano: 2010-12-16, 13:25 ]
Wyszła wersja 0.2.1.
Do pobrania tutaj: http://mygamingtalk.com/forums/topic/27 ... lease-021/

[ Dodano: 2011-02-09, 12:24 ]
Krótki opis moda, który ogólnie opisuje, co on oferuje.

Atualna wersja moda to 0.2.1 (0.2.2 ukaże się w przeciągu 2 tygodni).
Mod wspiera systemy: windows (serwer, klient), linux (serwer, klient), Mac OS X (tylko klient)
Mod wspiera omnibot w wersji 0.8.
Mod wspiera LUA w wersji 5.1.

Strona www: http://mygamingtalk.com/
Forum i support: http://mygamingtalk.com/forums/
Tworzymy modyfikację (moda) do Enemy Territory, którą nazwaliśmy silEnT.
Głównymi celami, które sobie postawiliśmy, to wysoka jakość, wysoka wydajność i duża możliwość konfiguracji, zarówno po stronie serwera jak i klienta.

Niektóre z funkcjonalności, które dostarczamy:
  • Poprawiliśmy wiele małych błędów, które wpływały na gameplay. Między innymi exploit na zoom snajperką oraz defekt pmove_fixed.
  • Włożyliśmy dużo pracy w uproszczenie i optymalizację śledzenia trafień (bullet traces). Są teraz niezawodne oraz dobrze odwzorowują animacje graczy.
  • Dodaliśmy bazę graczy, która ma najwięcej opcji ze znanych nam istniejących oraz udostępnia zarządzanie graczami będącymi offline.
  • Dodaliśmy nowe bronie: PPSh oraz Tripmines. Bardzo się staraliśmy, żeby nie wpłynęły na styl rozgrywki, z którego znana jest Enemy Territory. Administratorzy mogą łatwo skonfigurować te bronie na potrzeby swoich serwerów.
  • Zoptymalizowaliśmy kod w wielu miejscach.
  • Przepisaliśmy sporą część kodu dotyczącą transmisji danych pomiędzy serwerem i klientem, dzięki czemu osiągnęliśmy duży wzrost wydajności wykorzystania przepustowości sieci jak również gra teraz działa sprawniej.
  • Stworzyliśmy łatwy do przeprowadzenia w 4 krokach proces instalacji dla administratorów.
  • Usunęliśmy wiele zmiennych konfiguracyjnych (cvars), które były często błędnie wykorzystywane, włączając w to cg_noDamageKick.
  • Stworzyliśmy moda o małych rozmiarach, który nie ściąga się długo z serwera.
Podsumowując, silEnT jest bogatą w opcje wysokiej jakości modyfikacją do Enemy Territory.
Administratorzy mogą skonfigurować swoje serwery, żeby wykorzystywały tylko oryginalne bronie dostępne w Enemy Territory lub żeby używały nowych broni wg uznania.
Bogata w opcje baza graczy pozwala w łatwy sposób wyszukiwać i zarządzać graczami, którzy nie muszą nawet być aktualnie podłączeni.
Zwiększyliśmy wydajność gry w wielu obszarach włączając w to wykorzystanie sieci jak i procesora.
Udostępniliśmy łatwy, 4-krokowy proces instalacji dla administratorów.
Mały rozmiar zapewnia, że nikt nie "znudzi" się podczas ściągania moda z serwera.


Zapraszam do odwiedzenia naszego forum i zgłaszania propozycji nowych funkcjonalności. Są już takie osoby, których propozycje (pomysły) zostały zaimplementowane.
Zablokowany