Dungeoneer - moje pierwsze dzieło.

Jazda swobodna w granicach przyzwoitego zachowania.
ninja666
Poborowy
Posty: 13
https://www.houzz.com/pro/kuchnie/meble-kuchenne-i-kuchnie-na-wymiar-warszawa
Rejestracja: 2010-08-26, 20:29
Nick w ET: ETPlayer
Lokalizacja: Międzyrzecz

Dungeoneer - moje pierwsze dzieło.

Post autor: ninja666 »

Dungeoneer to minigra stworzona przeze mnie na silniku dziadka wszystkich FPSów czyli wolfensteina 3D. Tworząc ją inspirowałem się grami z lat 80, w których celem gracza było wydostanie się z lochów wypełnionych potworami.

Fabuła gry (jeśli można to tak nazwać):
Magiczny wojownik Barratus został zamknięty w lochach Annary przez złego maga Xerdiasa. Został pozbawiony broni i rzucony na pastwę potworów. Twoim zadaniem będzie wydostać się z lochów Annary, kierując poczynaniami Barratusa, przemierzając wiele pięter wypełnionych maszkarami najróżniejszego pokroju, by w końcu zabić swojego oprawcę, czyli Xerdiasa.

Gra oferuje:
-5 broni
-5 typów wrogów (w tym sam Xerdias)
-10 leveli wypełnionych zagmatwanymi korytarzami i pokojami
-świetną zabawę dla fanów klasyki :D

Creditsy:
-ninja666 (mapy)
-Senga (ekran tytułowy, podsuwanie pomysłów)
-SPIDIvonMARDER (podsuwanie pomysłów)

Użyte programy: Raycasting Game Maker, GIMP, MS Paint

Garstka screenshotów:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Grę można ściągnąć STĄD

Do przeczytania instrukcji potrzebny jest MS office lub OpenOffice. OpenOffice można ściągnąć STĄD

Instrukcja po angielsku, gdyż prezentowałem grę na zagranicznym forum.

Życzę miłej zabawy i proszę o komentarze :D

[ Dodano: 2010-09-23, 20:47 ]
Dlaczego nikt nie skomentował mojej gry. Aż tak mało na tym forum osób lubiących (momentami za bardzo) klasyczne gierki?

Ja tu już planuję robić Dungeoneer 2 lub dodatek do Dungeoneer 1, a po liczbie komentarzy widzę, że chyba nikt w to nie zagrał. Szkoda...

[ Dodano: 2011-02-09, 00:12 ]
Odświeżam temat, gdyż w planach jest druga część "Dungeoneer", także na silniku Wolfensteina. Postaram się w niej poprawić błędy, które sam zauważyłem, oraz które wytknęli mi inni, czyli m.in. kiepsko wyglądające sprite'y broni, obiektów i wrogów, białe otoczki wokół grafik, ubogie levele. Jeśli macie jakieś pomysły, jak usprawnić grę, to piszcie. Postaram się rozważyć wszystkie pomysły, czy są możliwe i warte wcielenia w życie.
Zawsze jest szansa, że wyczerpałeś limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Generał-komandor
Posty: 3024
Rejestracja: 2008-08-18, 14:07
Nick w ET: SPIDIvonMARDER
Kontakt:

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Może tak jednak skończ Wolfa albo zrób coś na nowszym silniku? Bo sorry, ale w takie coś można zagraćc jako ciekawostkę, ale nie by się rajcować.
Obrazek
ninja666
Poborowy
Posty: 13
Rejestracja: 2010-08-26, 20:29
Nick w ET: ETPlayer
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: ninja666 »

W sumie chyba masz rację. Spójrzmy prawdzie w oczy, ile można w sumie wydać gier na Wolfensteinie? Po jakimś czasie to się robi nudne (czego dowodem może być choćby kompletny brak zainteresowania drugą częścią Dungeoneer). Chyba sobie odpuszczę i wrócę jak będę umiał ogarnąć lepszy silnik.
Zawsze jest szansa, że wyczerpałeś limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło.
ODPOWIEDZ