Kolejny "Fanboj" ?do zobaczenia w CoD 6 ^ ^,
MP rozczarowanie
-
- Sierżant zbrojmistrz
- Posty: 264
- https://www.houzz.com/pro/kuchnie/meble-kuchenne-i-kuchnie-na-wymiar-warszawa
- Rejestracja: 2009-08-05, 13:02
- Nick w ET: ETPlayer
- Lokalizacja: Zawoja
- Kontakt:
MP w wolfie to takie małe lokalne potyczki. 6v6 co to jest przy tak uproszczonym gp? Na mapach jest głucho i nudno. Wyraźnie widać różnicę w jakości projektów tj SP od Raven i MP od bandy amatorów z Endrant Studios - kto w ogóle wpadł na pomysł dawać tym kretynom taki projekt do wykonania? Bardzo dobrze że zrezygnowali z nich tuż po premierze, być może Raven naprawi to co te matoły zepsuły.
-
- Poborowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 2009-08-06, 10:18
- Nick w ET: ETPlayer
- Lokalizacja: Osielsko k. Bydgoszczy
mowisz ze malo dynamiczna , a na koniec dodajesz do zobaczeni w cod 6 , tam to dopiero bedziesz mial dynamike ... ta gra jest lepsza od qw - ma mniej bugow (nie zauwazylem problemow z wyrzucaniem z serwera jak to bylo czesto i gesto w qw to juz wystarcza zeby grac w wolfa :D) cod 6 bedzie fajne ale zapewne tylko w singlu , w multi to bedzie (tak jak zwykle) klon cs'a - czyli wolna , kampiaca gra ...ma5t pisze:koniec koncow, ta gra jest gorsza od Quake Wars :D wszystko dzieje sie duzo wolniej, rozgrywka jest uproszczona do granic mozliwosci (nie ma min, airstrikow etc), nawet gorzej wyglada. Ciekaw jestem, jak wygladac bedzie jakis mecz klanowy na tym potworku : taktyki tyle co nic, bo za bardzo nie ma sie nad czym rozwodzic, wiec skonczy sie na kampowaniu w kazdym z az dwoch wejsc do obj. I tyle, zero emocji, zero umiejętności czy gry zespołowej. i obawiam sie ze patche czy mody nic tu nie dadza, bo trzeba by przebudowac cala gre, kosmetyka nic raczej nie da. sumujac - szkoda czasu, do zobaczenia w CoD 6 ^ ^,
az musze sie odezwac
ta "gra" (MP) jest dobra? lepsza od qw? Sorry ale:
1)mialem kontakt z beta - low fps, warpy, zbugowane mapy xx innych drazniacych rzeczy, wychodzi retail... ktory okazuje sie beta. Patch niczego istotnego nie zmienia (woo mozemy ustawic sobie celownik w menu!)
2)opcje - wejdz do qw zobacz ile mogl zwykly niedzielny gracz zmienic roznych elementow gry/huda/grafiki - zobacz co tu mozesz zrobic - prosta klawiszologia, troche opcji graficznych, minimalna ilosc dodatkowych opcji... zal. Nie kazdy lubi grzebac i piescic sie z cfg - ze ja czy to to mozemy nie znaczy ze inni lubia/umieja/moga.
3)grafika/optymalizacja - slaba grafika - skandaliczna optymalizacja - dopiero grzebanie we wlasciwosciach driverow dalo jakiegos tam boosta (low detale i szalone 60fps - to ze mi skacze do 200 czasami mnie nie interesuje - gra z takimi dropami od 60 do 180 to tragedia)
4)netcode - okazuje sie ze zwalony netcode z qw mozna jeszcze bardziej zwalic - skaczace pingi i warpy witajcie ;)
5)odglosy - tak zwalonych dzwiekow broni juz dawno nie slyszalem. Pistolet pierdzi a nie strzela, mp40 wydaje dzwiek jak model kupiony z biedronki...
6)dzwiek - moze to tylko u mnie ale poki co jedyny tytul w ktorym mam problem zeby okreslic odleglosc/dokladny kierunek np strzalow
7)mapy -mala ilosc i to bym jeszcze przebaczyl, ale sama ich budowa (pomimo ze czesc jest fajna) prowadzi w stopwatchu do podwojnych fullholdow - objectivy sa tak skonstruowane ze dwa teamy na podobnym poziomie maja baaardzo dluga gre ;) z rownymi wygrywa sie albo konsekwencja albo wykorzystaniem bledu i odrobina szczescia/fuksa/laga oponenta ktorego warp zmrozil na 2 sek;)
8)klasy - skromnie - do przyjecia ale kompletnie bez szalu
9)bron - zart - porazajaca ilosc podstawowych broni :D, juz nawet nie da sie poznac wroga po tompsonie/mp40 bo wszyscy pruja z mp40... mogli w ogole zrobic jedna podstawowa bron dla wszystkich by bylo jeszcze prosciej i glupiej...
10)podnoszenie,plantowanie etc - tego na trzezwo i spokojnie nie jestem w stanie skomentowac - poziom spieprzenia tych funkcji wykracza poza skale - kto gral wie, kto gral i twierdzi ze jest ok niech zacznie z powrotem brac przypisane lekarstwa
11)dynamika rozgrywki- czysty MP (bez wolfpro shrap etc) jest wolny i denerwujacy. Driftowanie postaci i fatalna plynnosc ruchow, kwestia sprintu, skakania+strzelania (gdzie jest moje piwo!!!!) zwalone strejfowanie - tutaj juz wymiekam do konca.
12)animacje postaci - jak jest wiadomo - drewniato, kanciato, dziwne ruchy przy strzalach - zdecydowanie tworcy czyms sie odurzali gdy to robili (i nie tylko to jak widac)
13)hitboxy - zenada - jeszcze bardziej zwalone niz w qw
14)bugi, glitche - poza kilkoma w menu (np przy zbyt dlugich nazwach klanu + postaci) mapy sa z deczka dziurawe i niedopracowane -ale patrzac na poziom calosci - jest niezle!
15)serwery - mala ilosc (jakos to mnie nie dziwi) plus brak wsparcia na inne platformy niz win (gdzie linux!??!)
16)mody - chyba jedyny plus - bo nie od developerow - szybko sie ruszylo i mamy juz dwa sensownie rozwijajace sie mody
17)scena 10x mniejsza niz na starcie QW - sceny po prostu praktycznie nie ma...
18-xx) mozna tak naprawde dlugo wymieniac. W MP nie ma pojedynczego elementu ktory mozna by bylo uznac za dopracowany, dobry, lub zoptymalizowany. Zreszta spojrzcie sobie w paki gry - sa tam nadal smiecie z qw (odlosy postaci, tekstury map...)
To ma byc dobre multi? Patche to zmienia? Moderzy? W jakims stopniu na pewno - acz QW na samym starcie oferowalo o wiele wiele wiecej. Plus wsparcie dla community serwowane przez Activision z klamstwami o wersji finalnej MP dobrze nie wrozy.
Singiel jest ok - i jakims cudem wyglada o wiele lepiej, postac jest o wiele plynniejsza i na max detalach mam stale 60fps (na tyle sa zablokowane)
Co do CoD-a - zeby nie zostac oskarzonym o bycie fanboyem - gralem aktywnie w QW klanowo 1,5 roku w ET tez jakis czas acz tylko pubowo - to co oferuje CoD (4) i bedzie MW2 oferowac przy tym co mamy tutaj - nie ma sensu porownywac.
Co do dynamiki - skoro nie grales zadnego pcw (ja for fun kilka gralem) - to po prostu sie nie wypowiadaj - bo jest dynamicznie - glownie zalezy to od opo i od stylu gry ale na pewno nie jest to uberkamperska gra.
A skoro pierwszy post a widze w temacie znajome mordki z daaawnych czasow (ma5t) czy mniej dawnych (Korno i Lysy) to pozdrawiam :) i wpadajcie na Mumbla ;)
ta "gra" (MP) jest dobra? lepsza od qw? Sorry ale:
1)mialem kontakt z beta - low fps, warpy, zbugowane mapy xx innych drazniacych rzeczy, wychodzi retail... ktory okazuje sie beta. Patch niczego istotnego nie zmienia (woo mozemy ustawic sobie celownik w menu!)
2)opcje - wejdz do qw zobacz ile mogl zwykly niedzielny gracz zmienic roznych elementow gry/huda/grafiki - zobacz co tu mozesz zrobic - prosta klawiszologia, troche opcji graficznych, minimalna ilosc dodatkowych opcji... zal. Nie kazdy lubi grzebac i piescic sie z cfg - ze ja czy to to mozemy nie znaczy ze inni lubia/umieja/moga.
3)grafika/optymalizacja - slaba grafika - skandaliczna optymalizacja - dopiero grzebanie we wlasciwosciach driverow dalo jakiegos tam boosta (low detale i szalone 60fps - to ze mi skacze do 200 czasami mnie nie interesuje - gra z takimi dropami od 60 do 180 to tragedia)
4)netcode - okazuje sie ze zwalony netcode z qw mozna jeszcze bardziej zwalic - skaczace pingi i warpy witajcie ;)
5)odglosy - tak zwalonych dzwiekow broni juz dawno nie slyszalem. Pistolet pierdzi a nie strzela, mp40 wydaje dzwiek jak model kupiony z biedronki...
6)dzwiek - moze to tylko u mnie ale poki co jedyny tytul w ktorym mam problem zeby okreslic odleglosc/dokladny kierunek np strzalow
7)mapy -mala ilosc i to bym jeszcze przebaczyl, ale sama ich budowa (pomimo ze czesc jest fajna) prowadzi w stopwatchu do podwojnych fullholdow - objectivy sa tak skonstruowane ze dwa teamy na podobnym poziomie maja baaardzo dluga gre ;) z rownymi wygrywa sie albo konsekwencja albo wykorzystaniem bledu i odrobina szczescia/fuksa/laga oponenta ktorego warp zmrozil na 2 sek;)
8)klasy - skromnie - do przyjecia ale kompletnie bez szalu
9)bron - zart - porazajaca ilosc podstawowych broni :D, juz nawet nie da sie poznac wroga po tompsonie/mp40 bo wszyscy pruja z mp40... mogli w ogole zrobic jedna podstawowa bron dla wszystkich by bylo jeszcze prosciej i glupiej...
10)podnoszenie,plantowanie etc - tego na trzezwo i spokojnie nie jestem w stanie skomentowac - poziom spieprzenia tych funkcji wykracza poza skale - kto gral wie, kto gral i twierdzi ze jest ok niech zacznie z powrotem brac przypisane lekarstwa
11)dynamika rozgrywki- czysty MP (bez wolfpro shrap etc) jest wolny i denerwujacy. Driftowanie postaci i fatalna plynnosc ruchow, kwestia sprintu, skakania+strzelania (gdzie jest moje piwo!!!!) zwalone strejfowanie - tutaj juz wymiekam do konca.
12)animacje postaci - jak jest wiadomo - drewniato, kanciato, dziwne ruchy przy strzalach - zdecydowanie tworcy czyms sie odurzali gdy to robili (i nie tylko to jak widac)
13)hitboxy - zenada - jeszcze bardziej zwalone niz w qw
14)bugi, glitche - poza kilkoma w menu (np przy zbyt dlugich nazwach klanu + postaci) mapy sa z deczka dziurawe i niedopracowane -ale patrzac na poziom calosci - jest niezle!
15)serwery - mala ilosc (jakos to mnie nie dziwi) plus brak wsparcia na inne platformy niz win (gdzie linux!??!)
16)mody - chyba jedyny plus - bo nie od developerow - szybko sie ruszylo i mamy juz dwa sensownie rozwijajace sie mody
17)scena 10x mniejsza niz na starcie QW - sceny po prostu praktycznie nie ma...
18-xx) mozna tak naprawde dlugo wymieniac. W MP nie ma pojedynczego elementu ktory mozna by bylo uznac za dopracowany, dobry, lub zoptymalizowany. Zreszta spojrzcie sobie w paki gry - sa tam nadal smiecie z qw (odlosy postaci, tekstury map...)
To ma byc dobre multi? Patche to zmienia? Moderzy? W jakims stopniu na pewno - acz QW na samym starcie oferowalo o wiele wiele wiecej. Plus wsparcie dla community serwowane przez Activision z klamstwami o wersji finalnej MP dobrze nie wrozy.
Singiel jest ok - i jakims cudem wyglada o wiele lepiej, postac jest o wiele plynniejsza i na max detalach mam stale 60fps (na tyle sa zablokowane)
Co do CoD-a - zeby nie zostac oskarzonym o bycie fanboyem - gralem aktywnie w QW klanowo 1,5 roku w ET tez jakis czas acz tylko pubowo - to co oferuje CoD (4) i bedzie MW2 oferowac przy tym co mamy tutaj - nie ma sensu porownywac.
Co do dynamiki - skoro nie grales zadnego pcw (ja for fun kilka gralem) - to po prostu sie nie wypowiadaj - bo jest dynamicznie - glownie zalezy to od opo i od stylu gry ale na pewno nie jest to uberkamperska gra.
A skoro pierwszy post a widze w temacie znajome mordki z daaawnych czasow (ma5t) czy mniej dawnych (Korno i Lysy) to pozdrawiam :) i wpadajcie na Mumbla ;)
Sytuacja tak wygląda gdyż MP tworzyła całkiem inna ekipa, nie Raven, to nawet widać gołym okiem że Raven robił SP a tamte matoły wysłały im swój około 600MB projekt czyli MP.lysy pisze:Co to za brednie?ma5t pisze: cod 6 bedzie fajne ale zapewne tylko w singlu , w multi to bedzie (tak jak zwykle) klon cs'a - czyli wolna , kampiaca gra ...Fanem MP CoD4/5 nie jestem ale aż nie mogę się opanować czytając takie bzdury. Multi CoD4 to niby kampa i wolna gra? Trochę czasu spędziłem przy MW i gameplay w MP to ciągle nakręcona akcja, żywa otwarta gra toczy się praktycznie non stop za to w tym dziadostwie z Wolfa do Mp trzeba wręcz się zmuszać, wieje nudą jak cholera, pojedynki 1v1 są nieciekawe i farciarskie, technika gry żenująca (animacje, spartolone hitboxy, konsolowy gp), multiplayer całkowicie pozbawiony klimatu - w ogóle nie czuć klimatu wojny, to są jakieś nudnawe małe potyczki okolicznych brudasów, grafika 5x gorsza niż w SP, małe mapy. Gra najprawdopodobniej w tej postaci nigdy nie będzie zaakceptowana przez poważną grupę graczy, to jest fuszerka, chłam, tandeta która nie powinna była ujrzeć światła dziennego, producent powinien nawet przesunąć premierę gry albo zapowiedzieć wydanie osobnego rozbudowanego MP jako dodatku.
Pr1meK pisze: Singiel jest ok - i jakims cudem wyglada o wiele lepiej, postac jest o wiele plynniejsza i na max detalach mam stale 60fps (na tyle sa zablokowane)
Primek <3
Steskinilem sie za Twoimi serenadami do sledzi na TSie ;]
A co do tematu, porownywanie QW i Wolfa pod wzgledem bugow to jakas pomylka. Mnie jakos NIGDY od bety gra nie wywalila, przy odpowiednio skonfigurowanym cfg nie mialem tez zadnych problemow z plynnoscia etc. Fakt, nie bylo rewelacyjnie, ale bylo sympatycznie. A tutaj....coz, przenioslem config i dupsko. licznik FPSow niby pokazuje te 120 fpdow, ale gra sie jak na 10 mimo nieporownywalnie mniejszych i ubozszych map ( ta gra w ogole jest uboga :D). Serio, odpalajac WOLFmp za kazdym razem mialem wrazenie, ze ktos sobie ze mnie jaja robi...wole wiec zmagac sie z kamperami w Codzie niz z kodem w Wolfie, pisanym na kolanie przez tydzien przez nienachalnie uzdolnionych ludzi.
Steskinilem sie za Twoimi serenadami do sledzi na TSie ;]
A co do tematu, porownywanie QW i Wolfa pod wzgledem bugow to jakas pomylka. Mnie jakos NIGDY od bety gra nie wywalila, przy odpowiednio skonfigurowanym cfg nie mialem tez zadnych problemow z plynnoscia etc. Fakt, nie bylo rewelacyjnie, ale bylo sympatycznie. A tutaj....coz, przenioslem config i dupsko. licznik FPSow niby pokazuje te 120 fpdow, ale gra sie jak na 10 mimo nieporownywalnie mniejszych i ubozszych map ( ta gra w ogole jest uboga :D). Serio, odpalajac WOLFmp za kazdym razem mialem wrazenie, ze ktos sobie ze mnie jaja robi...wole wiec zmagac sie z kamperami w Codzie niz z kodem w Wolfie, pisanym na kolanie przez tydzien przez nienachalnie uzdolnionych ludzi.
Przeszedłem SP i wziołem się za MP. Troche to wszystko chaotyczne, rozgrywka jest szybka (moze nawet i za szybka :) ). Ogólnie nie jest tragicznie, gram na wolfpro i dostaje jak narazie niezle baty :/ . Choc rzeczywiscie do QW czy ET jeszcze nowemu wolfkowi duuuzo brakuje...poprostu czuc jakas taka nude i dezorganizacje.
Wszechświat jest skończony ale nic go nie ogranicza.
-
- Starszy szeregowy
- Posty: 53
- Rejestracja: 2009-01-01, 21:25
- Nick w ET: ETPlayer
- Lokalizacja: Skierniewice
Statystyki tylko potwierdzają, że zainteresowanie grą jest słabe: 14065 zarejestrowanych kont graczy z tego 574 online
Quake Wars fragmovie
ACTIVISION: I won't be buying MW2 so FUCK YOU!!!
ACTIVISION: I won't be buying MW2 so FUCK YOU!!!
- ^|*?**/Adi*/-**
- Pułkownik
- Posty: 1442
- Rejestracja: 2009-02-12, 22:26
- Nick w ET: ^|*?**/Adi*/-**
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt: