- Git
- Cmake (minimum w werjsi 2.6)
- Kompilator (Visual Studio Express lub QT Creator itd.)
- Opcjonalnie sed .dll's
- Notepad++ (optionalnie)
- zip.exe
1. Intalujemy Kompilaror
2. Instalujemy Cmake i w opcjach podkreslamy aby dodał cmake do Sciezki Systemu (Add to system PATH)
3. Po Instalacji Git odpalamy Git Bash:
- wchodzimy na sam poczatek dysku C "cd C:/"
- wpisujemy "git://github.com/etlegacy/etlegacy.git"
- po sciagnieciu wchodzimy do katalogu "cd etlegacy"
- nastepnie sciagamy potrzebne pliki do prawidlowej kompilacji wpisujac "git submodule init" i "git submodule update"
- po sciagnieciu zamykamy Git Bash wpisujac "exit"
4. Otwieramy plik CMakeLists.txt w katalogu etlegacy w Notepad++(bardziej polecam) lub Notatnik i edytujemy kilka opcji:
option(BUILD_SERVER "Build the dedicated server executable" ON)
option(BUILD_CLIENT "Build the client executable" ON)
option(BUILD_MOD "Build the mod libraries" ON)
option(BUILD_MOD_PK3 "Pack the mod libraries into etl_bin.pk3" ON)
option(BUILD_PAK3_PK3 "Pack updated game scripts into pak3.pk3" ON)
option(BUNDLED_SDL "Use bundled SDL library instead of the system one." ON)
option(BUNDLED_CURL "Use bundled CURL library instead of the system one." ON)
option(BUNDLED_JPEG "Use bundled JPEG library instead of the system one." ON)
option(BUNDLED_LUA "Use bundled LUA library instead of the system one." ON)
option(BUNDLED_OGG_VORBIS "Use bundled OGG library instead of the system one." ON)
option(CROSS_COMPILE32 "Compile 32-bit version of ET:L (64bit is incompatible with 2.60b)" ON) (Opcjonalnie jesli chcemy skompilowac etl.exe w 64bitach na system 64bitowy)
Tutaj mozesz sie pobawic czy chcialbys ze etl odtwarzalo pliki .ogg 100 razy lepsze nic pliki .wav itd...
# Optional features
option(FEATURE_CURL "Enable auto-download support using cURL (client)" ON)
option(FEATURE_OGG_VORBIS "Enable OGG Vorbis support (client)" ON)
option(FEATURE_OPENAL "Enable OpenAL sound backend (client)" OFF)
option(FEATURE_FREETYPE "Enable Freetype font library support (client)" OFF)
option(FEATURE_TRACKBASE "Enable extended server statistics (server)" ON)
option(FEATURE_LUA "Enable Lua support in game code" ON)
option(FEATURE_MULTIVIEW "Compile the mod files with multiview support (broken?!)" OFF)
option(FEATURE_ANTICHEAT "Enable server side anti-wallhack code (experimental)" ON)
option(FEATURE_CURSES "Enable PDCurses console" OFF)
option(FEATURE_AUTOUPDATE "Enable updater which downloads latest ET:L files" ON)
5. Aby zbudowac poprawnie "BUILD_MOD_PK3" i "BUILD_PAK3_PK3" musimy sciagnac zip.exe i dodac do sciezki systemu lub wklejamy plik do "Sciezka do Visual Studio/VC/bin"
6. Wchodzimy do "Start/Wszystkie Programy/Microsoft Visual Studio/Miscrosoft Visual Studio Tools" I odpalamy "Visual Studio Command Prompt (2010)" (w moim przypadku mam wersje 10)
7. Wchodzimy do "C:/etlegacy" i wpisujemy "mkdir build" wchodzimy do folderu build "cd build"
8. Wpisujemy komende "cmake -G "NMake Makefiles -DCMAKE_BUILD_TYPE=Release .. && nmake" i czekamy az dojdzie do 100%
Inny sposob
1. Odpalamy Cmake i klikamy na "Browse Source" i wskazujemy na folder etkegacy
2. W "Browse Build" wskazujemy gdzie maja zostac zbudowany kod do kompilatora
3. Klikamy na "Configure" I klikamy na Yes jesli wyskoczy
4. Teraz w Specify Generator Szukamy Visual Studio w zaleznosci od wersji i Dajemy Finish
5. Teraz bedziesz musiał poczekac kikla chwil aby cmake przeskanowalo wszystko mozemy sie pobawic ustawieniami jesli nie edytowalismy pliki jak w 1-wszym sposobie
6. Klikamy jeszcze raz na "Configure" i na "Generate"
7. Zamykamy wchodzimy do tego folderu ktory podales i otwieramy ETLEGACY.sln i czekamy aby Visual Studio wszystko przeparsował
8. Zmieniamy Typ Kompilacji z Debug na Release
9. Wchodzimy do Build i wybieramy Build Solution i czekamy az sie wszystko skompiluje