Umiejetnosci botow
-
Grizzly
- Poborowy
- Posty: 12
- https://www.houzz.com/pro/kuchnie/meble-kuchenne-i-kuchnie-na-wymiar-warszawa
- Rejestracja: 2011-07-14, 10:33
Re: Umiejetnosci botow
Aha. Ciekawa rzecz. Jeszcze nigdy takiego czegoś nie robiłem
,ale chcę spróbować więc proponuję dać ogłoszenie na stronie jak jest np. DM i SW i napisać o turnieju. Ja bym pogadał z kolegami i stali gracze by przyszli i jest zabawa
. I mam jeszcze pytanie: czemu na naszym serwerze nie ma medali? Nie dają one może za wiele ale jaka jest satysfakcja, że mam medal. Myślę, że tan temat jest do przemyślenia 
- SPIDIvonMARDER
- Generał-komandor
- Posty: 3024
- Rejestracja: 2008-08-18, 14:07
- Nick w ET: SPIDIvonMARDER
- Kontakt:
Re: Umiejetnosci botow
Na medale załóż osobny temat, ten służy do gadania o botach.
Kończąc o turnieju: pomyślę nad tym.
Kończąc o turnieju: pomyślę nad tym.
Re: Umiejetnosci botow
To założę nowy. Życzę powodzenia w pracy 
Re: Umiejetnosci botow
Umiejętności botów to jedno, bo i tak zawsze cię trafią z drugiego końca mapy (nie mają ograniczenia zasięgu) ale druga sprawa to ich ilość.
Na niektórych mapach drużyny na których boty wyrównują do 8 na 8 nie przeszkadzają, ale na małych mapach typu np. aldernest, która przystosowana jest do maks 6on6 taka ilość po prostu przeszkadza w rozgrywce.
Na niektórych mapach drużyny na których boty wyrównują do 8 na 8 nie przeszkadzają, ale na małych mapach typu np. aldernest, która przystosowana jest do maks 6on6 taka ilość po prostu przeszkadza w rozgrywce.
Re: Umiejetnosci botow
Fakt. Może by napisać jakiś skrypt na każdą z map regulujący max. liczbę botów?GanD pisze: Na niektórych mapach drużyny na których boty wyrównują do 8 na 8 nie przeszkadzają, ale na małych mapach typu np. aldernest, która przystosowana jest do maks 6on6 taka ilość po prostu przeszkadza w rozgrywce.
Ostatnio zmieniony 2012-03-25, 19:18 przez etheral, łącznie zmieniany 1 raz.
- ^|*?**/Adi*/-**
- Pułkownik

- Posty: 1443
- Rejestracja: 2009-02-12, 22:26
- Nick w ET: ^|*?**/Adi*/-**
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Re: Umiejetnosci botow
Boty mają ograniczone pole widzenia, zależnie od ustawień.
Masz racje GanD.. to jeżeli na alderze będzie więcej ludzi niż 12, to reszte wyrzućmy bo przecież będą przeszkadzać w rozgrywce!
Masz racje GanD.. to jeżeli na alderze będzie więcej ludzi niż 12, to reszte wyrzućmy bo przecież będą przeszkadzać w rozgrywce!
- SPIDIvonMARDER
- Generał-komandor
- Posty: 3024
- Rejestracja: 2008-08-18, 14:07
- Nick w ET: SPIDIvonMARDER
- Kontakt:
Re: Umiejetnosci botow
Może ja i Tucik moglibyśmy dostać możliwość regulowania ilości botów z zastrzeżeniami, że:
-Zmniejszamy ilość lub zwiększamy tylko jeśli chce tego 100% graczy;
-Wymaga tego mapa
-Jesteśmy np. o drugiej w nocy we 4 na serwerze i chcielibyśmy sobie popykać bez nich ;) (patrz punkt 1)
-Kiedy ja lub Tucik opuszczalibyśmy serwer, musimy przywrócić ilość botów do stanu bazowego.
-Zmniejszamy ilość lub zwiększamy tylko jeśli chce tego 100% graczy;
-Wymaga tego mapa
-Jesteśmy np. o drugiej w nocy we 4 na serwerze i chcielibyśmy sobie popykać bez nich ;) (patrz punkt 1)
-Kiedy ja lub Tucik opuszczalibyśmy serwer, musimy przywrócić ilość botów do stanu bazowego.
Re: Umiejetnosci botow
Ludzie nie przeszkadzają, bo w przeciwieństwie do botów mają coś w rodzaju mózgu (no, przynajmniej większość :D ). Inna sprawa że dawno się nie zdarzyło żeby na alder grało więcej jak 6 graczy (ostatnio było dość ciekawie, 6 osób w allies i 2 w axis, ale to inna sprawa ;p).^|*?**/Adi*/-** pisze:Masz racje GanD.. to jeżeli na alderze będzie więcej ludzi niż 12, to reszte wyrzućmy bo przecież będą przeszkadzać w rozgrywce!
Co jak co, zdaję sobie sprawę że oskryptowywanie każdej mapy z osobna jest albo niemożliwe albo niesamowicie upierdliwe, co nie zmienia faktu że nagłe zmiany liczebności botów mogłaby wpływać czasami na lepsze wyrównanie drużyn (bo jak tu przejść do wygrywającej drużyny przy 14 graczach gdy nie ma botów nagle ;p)
Z pozdrowieniami
GanD
- Tucikdrucik
- Pierwszy sierżant

- Posty: 356
- Rejestracja: 2011-02-18, 19:20
- Nick w ET: ETPlayer
- Lokalizacja: Lubin
Re: Umiejetnosci botow
Jestem jak najbardziej za nie raz mam prośby w nocy zagrajmy bez botów. Owszem regulacja botów w ciągu dnia na poszczególnych mapach pomogła by nam w rozgrywce .SPIDIvonMARDER pisze:Może ja i Tucik moglibyśmy dostać możliwość regulowania ilości botów z zastrzeżeniami, że:
-Zmniejszamy ilość lub zwiększamy tylko jeśli chce tego 100% gracy;
- SPIDIvonMARDER
- Generał-komandor
- Posty: 3024
- Rejestracja: 2008-08-18, 14:07
- Nick w ET: SPIDIvonMARDER
- Kontakt:
Re: Umiejetnosci botow
Jeżeli mamy team 10 v 10 graczy, to siły są nadal równe. Jak nasza dziesiątka (Allies) wpadnie do magazynu w Adlerze, to wywiąże się walka i ktoś tam wygra. Natomiast boty nie umieją współpracować, nie umieją wypełniać obj, nie umieją grać. Jak 3 ludzi wpadnie do sali z 7 botami (+ew 3 ludzi), to nie ma siły, by to się dobrze skończyło. A sojusznicza siódemka botów jest gówno warta ;)^|*?**/Adi*/-** pisze:Boty mają ograniczone pole widzenia, zależnie od ustawień.
Masz racje GanD.. to jeżeli na alderze będzie więcej ludzi niż 12, to reszte wyrzućmy bo przecież będą przeszkadzać w rozgrywce!
- ^|*?**/Adi*/-**
- Pułkownik

- Posty: 1443
- Rejestracja: 2009-02-12, 22:26
- Nick w ET: ^|*?**/Adi*/-**
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Re: Umiejetnosci botow
Zrobione.SPIDIvonMARDER pisze:Może ja i Tucik moglibyśmy dostać możliwość regulowania ilości botów.
Re: Umiejetnosci botow
!^|*?**/Adi*/-** pisze:Zrobione.SPIDIvonMARDER pisze:Może ja i Tucik moglibyśmy dostać możliwość regulowania ilości botów.
- SPIDIvonMARDER
- Generał-komandor
- Posty: 3024
- Rejestracja: 2008-08-18, 14:07
- Nick w ET: SPIDIvonMARDER
- Kontakt:
Re: Umiejetnosci botow
co tu dużo mówić boty śą dobrze ustawione






