Dzięki za mecz. Oto kilka moich widzimisię:
Ocena map:
Frostbite - 5/5 Idealna do dm, wszystkie spawny blisko jakiejś akcji. Mamy tutaj zarówno walkę w pionie, jak i w poziomie. Ciasne korytarze, jak i trochę większe dziedzińce i dolinki, do tego parę domków. Można szybko nakoksić fragów i się schować.
Goldrush - 2/5 Trochę tutaj za dużo spawnów na uboczu oraz długich korytarzy. Wtedy dostajesz serię w plecy z daleka i nie ma ani walki, ani nawet emocji.
V2 Base - 0/5 Lipa. Spawny w podziemiach to utrata cennych minut, nim się dojdzie na powierzchnię, bugi graficzne oraz brak sprawiedliwości. Ci co są na górze mają za łatwo.
Railgun 4/5 Bardzo kompaktowa mapa do DM. Urozmaicona, mamy i bunkry, i otwarte przestrzenie. I drabiny, i wieże, i schody... extra.
Bremen 4/5 ta mapa się tylko do tego nadaje xD
Supply - 3/ trochę słabo, ze są tutaj 3 strefy walki, z czego pierwsza to allies spawn (jak tam się pojawimy to jest słabo), Capture Spawn (nieźle) i Supply Depot (tutaj już można powalczyć). Jednak nie powiem, by było jakoś super.
Purefrag 5/5 GENIALNA! Ciasno i komfortowo xD
Braundorf 2/5 Spawn koło Axis Spawna oraz Bunker Controls to konieczność mozolnej wędrówki.
Co w sprawie samego DM? Na razie nie potrzeba żadnych zmian w modelu rozgrywki. Potem będzie można skrócić mapy, ale dać ich więcej, albo zrobić jakiś megaDm do 200 fragów np. W Serious Samie (i Quake'u) kiedyś organizowaliśmy takie deathmatchowe maratony. Raz albo dwa będzie można coś takiego cyknąć.
Mapy: wywaliłbym V2 Base, Goldrusha i B4. Zamiast nich:
-Warbell (pomijając już to, za co kocham tę mapę, czyli klimat, to ma dobra konstrukcję na dużo osób, bo jest zróżnicowana i sporo walk dzieje się w pomieszczeniach)
-Delivery. Nie rozumiem, czemu nie ma jeszcze tej mapy xD To nawet na obj jest deathmatchem... ciasno, własno, zajebiście!
-Batterry - jestem ciekaw... mały eksperyment?
-Oasis - jw