Deathmatch Event #5

Awatar użytkownika
^|*?**/Adi*/-**
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 1442
https://www.houzz.com/pro/kuchnie/meble-kuchenne-i-kuchnie-na-wymiar-warszawa
Rejestracja: 2009-02-12, 22:26
Nick w ET: ^|*?**/Adi*/-**
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Deathmatch Event #5

Post autor: ^|*?**/Adi*/-** »

Deathmatch Event #5
12.11.2011r godz. 21'-22:05'

Obrazek

Czy za tydzień: 19.11 o 21' też gramy?

Kod: Zaznacz cały

Mapa - runda 

1. Pierwsze miejsce
2. Drugie miejsce
3. Trzecie miejsce


Purefrag runda I:

1. Kubazi
2. Endas
3. Ap4cz05

Railgun runda I:

1. +Kostucha+
2. Jack the Ripper
3. Ap4cz05

Frostbite runda I:

1. Jack the Ripper
2. SPIDIvonMARDER
3. Ap4cz05


Goldrush runda I:

1. SPIDIvonMARDER
2. Ap4cz05
3. Endas

Bremen runda I:

1. Ap4cz05
2. Kubazi
3. SPIDIvonMARDER

Supply runda I:

1. SPIDIvonMARDER
2. Ap4cz05
3. Kubazi

Braundorf runda I:

1. Lauri
2. Sulley77
3. Ap4cz05
Awatar użytkownika
kubazi
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
Posty: 72
Rejestracja: 2011-08-09, 09:03
Nick w ET: ETPlayer
Lokalizacja: Wrocław

Re: Deathmatch Event #5

Post autor: kubazi »

Bylo bardzo miło, ale szkoda, że ostatniej mapki nie bylo. Czekam na kolejny DM.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Generał-komandor
Posty: 3024
Rejestracja: 2008-08-18, 14:07
Nick w ET: SPIDIvonMARDER
Kontakt:

Re: Deathmatch Event #5

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Dzięki za mecz. Oto kilka moich widzimisię:
Ocena map:
Frostbite - 5/5 Idealna do dm, wszystkie spawny blisko jakiejś akcji. Mamy tutaj zarówno walkę w pionie, jak i w poziomie. Ciasne korytarze, jak i trochę większe dziedzińce i dolinki, do tego parę domków. Można szybko nakoksić fragów i się schować.

Goldrush - 2/5 Trochę tutaj za dużo spawnów na uboczu oraz długich korytarzy. Wtedy dostajesz serię w plecy z daleka i nie ma ani walki, ani nawet emocji.

V2 Base - 0/5 Lipa. Spawny w podziemiach to utrata cennych minut, nim się dojdzie na powierzchnię, bugi graficzne oraz brak sprawiedliwości. Ci co są na górze mają za łatwo.

Railgun 4/5 Bardzo kompaktowa mapa do DM. Urozmaicona, mamy i bunkry, i otwarte przestrzenie. I drabiny, i wieże, i schody... extra.

Bremen 4/5 ta mapa się tylko do tego nadaje xD

Supply - 3/ trochę słabo, ze są tutaj 3 strefy walki, z czego pierwsza to allies spawn (jak tam się pojawimy to jest słabo), Capture Spawn (nieźle) i Supply Depot (tutaj już można powalczyć). Jednak nie powiem, by było jakoś super.

Purefrag 5/5 GENIALNA! Ciasno i komfortowo xD

Braundorf 2/5 Spawn koło Axis Spawna oraz Bunker Controls to konieczność mozolnej wędrówki.


Co w sprawie samego DM? Na razie nie potrzeba żadnych zmian w modelu rozgrywki. Potem będzie można skrócić mapy, ale dać ich więcej, albo zrobić jakiś megaDm do 200 fragów np. W Serious Samie (i Quake'u) kiedyś organizowaliśmy takie deathmatchowe maratony. Raz albo dwa będzie można coś takiego cyknąć.

Mapy: wywaliłbym V2 Base, Goldrusha i B4. Zamiast nich:
-Warbell (pomijając już to, za co kocham tę mapę, czyli klimat, to ma dobra konstrukcję na dużo osób, bo jest zróżnicowana i sporo walk dzieje się w pomieszczeniach)
-Delivery. Nie rozumiem, czemu nie ma jeszcze tej mapy xD To nawet na obj jest deathmatchem... ciasno, własno, zajebiście!
-Batterry - jestem ciekaw... mały eksperyment?
-Oasis - jw
Obrazek
Zablokowany