Spawnkilling i arty

7 Lis 2010 - 7 Lip 2012

Za co dawać warna?

Za arty/nalot na spawnie i na wyjściach
17
41%
Tylko za arty/nalot na spawnie
13
32%
Nie dawać warnów za ciężki spawnkilling
11
27%
 
Liczba głosów: 41

Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Generał-komandor
Posty: 3024
https://www.houzz.com/pro/kuchnie/meble-kuchenne-i-kuchnie-na-wymiar-warszawa
Rejestracja: 2008-08-18, 14:07
Nick w ET: SPIDIvonMARDER
Kontakt:

Re: Spawnkilling i arty

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Dzięki... a zwłaszcza, że jak pisałem, broń ciężka jest dozwolona w przypadku zdobywania capture spawna lub obj będące w jego bezpośrednim sąsiedztwie.
Obrazek
Tabaluga
Szeregowiec
Szeregowiec
Posty: 20
Rejestracja: 2011-08-22, 13:51
Nick w ET: ETPlayer

Re: Spawnkilling i arty

Post autor: Tabaluga »

Uważam żeby można było rozwalać przeciwnika jakkolwiek przecież to wojna!!!!!!!1 *boli*
Awatar użytkownika
twt
Pierwszy sierżant
Pierwszy sierżant
Posty: 366
Rejestracja: 2011-01-14, 19:42

Re: Spawnkilling i arty

Post autor: twt »

Uważam żeby można było rozwalać przeciwnika jakkolwiek przecież to wojna!!!!!!!1 *boli*
No offense ale czasami warto troche pomyslec. Wiesz co by sie dzialo jakby kazdy stosowal to co Ty tu napisales ? chaos, ciagle ucieczki z teamow na spec, placz o sk, zero obj itp.
Stwierdzam, ze Ty chyba nigdy nie odczules co to znaczy prawdziwy SK. Jak to jest odejsc od flagi na 1 metr i zostac zmiecionym - nie mowie tu o jednorazowym zabiciu tylko takim ktory trwa przynajmniej 10-15 minut. To tak jakbys stal na spawnie, nie ruszal sie i czekal az ktos przyjdzie i Cie pocisnie - super sie gra, nie ma co.
Moge Ci pokazac jak to wyglada bo sadze, ze calkiem niezle mi to wychodzi (musze sobie przypomniec ustawienia morty :D). Wystarczy zalatwic sobie FO (dajacego paczki) i majac morte, przeciwnik zrobi kilka krokow ze spawnu zeby na niego nastepnie wrocic. Raczej nie musze dodawac, ze drugi FO na zmiane rzuca arty przed spawn.
Tak to wyglada w teorii ale radze, zeby nie sprawdzac w praktyce.
Ja Tobie juz na serwie zwracalem uwage na SK - mam nadzieje, ze przestrzegasz. Sam nie robie bo to nudne, do tego regulamin zabrania wiec pilnuje :)
Pytales jeszcze na serwie co to jest SK, pozwole sobie przytoczyc kilka postow z tego topicu
Cóż, kiedyś istniała taka złota zasada, że SK jest do miejsca, gdzie sięga standardowa tarcza (shield). W przypadku Golda, ta tarcza sięga właśnie tam, do wyjścia ze spawnu, zatem w myśl tej zasady, ów wyjście jest terenem wyłączonym z artów. Osobiscie uważam, że to dobra zasada na większość map.
SPAWNKILLING
Ze spawnkillem jest taki problem, że nigdzie nie jest narysowana gruba linia pokazująca gdzie się kończy, gdzie zaczyna. Oto kilka złotych zasad, których przestzeganie zmiejszy ryzyko popełnienia sk:
1. Uznaj, że spawnkill jest wtedy, gdy strzelasz do gracza, który po zrespawnowaniu sie ma jeszcze tarczę nad głową.
2. Uznaj, że spawnkill jest w tym miejscu, do którego przeciwnik może dojść mając jeszcze tarczę od odrodzenia (to tzw. "strefa spawnkilla")
3. Spawnkill jest zawsze, gdy użyjesz cięższej broni (panzer, mortal, puszka) w miejscu, w którym respawnuje się przeciwnik.
4. Na niektórych serwach dozwolony jest sk z broni lekkiej.
5. Staraj się nie zabijać gości, którzy stoją w wyjściach ze spawnu.
6. Nie wbiegaj do spawnu przeciwnika, gdy nie musisz (argumenty "ja zabiłem, bo tylko tam przebiegałem" naprawdę wpieniają)
Spawnkilla nie ma gdy:
-strzelasz z broni lekkiej do osób strzelających do ciebie ze "strefy spawnkilla".
-spawnkilling nie dotyczy Capture Spawnów (jeśli obecny etap scenariusza przewiduje zdobycie Spawna przez wasze siły)
-gdy ostrzeliwywana przez ciebie osoba wbiegnie do spawnu. Jednak z doswiadczenia radzę jej nie ścigać tam.
-gdy wymaga tego objectivs (np. ktoś niosący ITEm wbiegnie do swojego spawna, gdy obj jest zbyt blisko [wyjście przy Fuel Dumpie])
-gdy spwan jest tak ulokowany, że siłą rzeczy walki się muszą tam rozgrywać (aczkolwiek staraj się jej unikać i nie używać cięższych broni)
Mam nadzieje, ze sie rozjasnilo :P
Honorowy Dawca Fragów
Awatar użytkownika
kaneno
Starszy sierżant
Starszy sierżant
Posty: 337
Rejestracja: 2011-01-07, 21:44
Nick w ET: ETPlayer
Lokalizacja: Stryków

Re: Spawnkilling i arty

Post autor: kaneno »

Nareszcie ktos to w jednym miejscu zebral, wszystkie te posty byly chyba przez Spidiego pisane, ale byly strasznie poroznoszone.
Twt wykonal kawal dobrej roboty ^^
Obrazek
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Generał-komandor
Posty: 3024
Rejestracja: 2008-08-18, 14:07
Nick w ET: SPIDIvonMARDER
Kontakt:

Re: Spawnkilling i arty

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Te zasady są zebrane w jednym poście tutaj ;) http://wolfenstein.pl/viewtopic.php?f=27&t=104

Od siebie dodam, że to teraz mamy takie lightowe czasy, że spawn trwają 8-10 sekund. Keidyś standardem było pół minuty... jakoś ludzie bardziej szanowali swoje życie, jak musieli tyle czekać. Wychodziło wtedy, że na mapę można zginąć z 20 razy i koniec czasu...
Obrazek
Zablokowany