Jak stworzyć rotacje map

Pozostałe tematy o Enemy Territory niepasujące gdzie indziej.
Awatar użytkownika
^|*?**/Adi*/-**
Pułkownik
Pułkownik
Posty: 1442
https://www.houzz.com/pro/kuchnie/meble-kuchenne-i-kuchnie-na-wymiar-warszawa
Rejestracja: 2009-02-12, 22:26
Nick w ET: ^|*?**/Adi*/-**
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Jak stworzyć rotacje map

Post autor: ^|*?**/Adi*/-** »

Wolfenstein Enemy Territory - Rotacja map - jak stworzyć

Aby stworzyć rotacje map należy utworzyć plik przykładowo nazwany xxx.cfg lub edytować plik objectives.cfg.
Zawartość powinna wyglądać tak:

Kod: Zaznacz cały

set d1 "set g_gametype 2 ; map oasis ; set nextmap vstr d2"
set d2 "set g_gametype 2 ; map goldrush ; set nextmap vstr d3"
set d3 "set g_gametype 2 ; map battery ; set nextmap vstr d4"
set d4 "set g_gametype 2 ; map railgun ; set nextmap vstr d5"
set d5 "set g_gametype 2 ; map fueldump ; set nextmap vstr d6"
set d6 "set g_gametype 2 ; map radar ; set nextmap vstr d1"

vstr d1
A teraz opis:

set d1 "set g_gametype 2 ; map oasis ; set nextmap vstr d2"

Wczytuje zawartość d1
Ustawia tryb gry na 2 - objectives.
Jaka mapa będzie wczytana.
Co ma załadować gdy skończy się wczytana wcześniej mapa - d2.
ODPOWIEDZ