Nie tylko bajery :)
Nie zostały wymienione ważne rzeczy:
Nowa baza danych użytkowników i xp - stad też nowe komendy.
Kod został pozbawiony wielu defektów, ktore były ukryte - dzięki temu nie ma już tak wielu crashy, zarówno po stronie serwera jak i klienta.
Dokonaliśmy optymalizacji wykorzystania pamięci.
Mniej spamu po sieci, "odlagowaliśmy" mod, m.in. inna obsługa dźwięków przyczyniła się do tego.
Poza tym wymienione zostały tylko zmiany w 0.2.0.
Zapraszam na stronę projektu, jeśli ktoś chce dowiedzieć się więcej.
http://mygamingtalk.com
lub na forum
http://mygamingtalk.com/forums
[ Dodano: 2010-12-16, 13:25 ]
Wyszła wersja 0.2.1.
Do pobrania tutaj:
http://mygamingtalk.com/forums/topic/27 ... lease-021/
[ Dodano: 2011-02-09, 12:24 ]
Krótki opis moda, który ogólnie opisuje, co on oferuje.
Atualna wersja moda to 0.2.1 (0.2.2 ukaże się w przeciągu 2 tygodni).
Mod wspiera systemy: windows (serwer, klient), linux (serwer, klient), Mac OS X (tylko klient)
Mod wspiera omnibot w wersji 0.8.
Mod wspiera LUA w wersji 5.1.
Strona www:
http://mygamingtalk.com/
Forum i support:
http://mygamingtalk.com/forums/
Tworzymy modyfikację (moda) do Enemy Territory, którą nazwaliśmy silEnT.
Głównymi celami, które sobie postawiliśmy, to wysoka jakość, wysoka wydajność i duża możliwość konfiguracji, zarówno po stronie serwera jak i klienta.
Niektóre z funkcjonalności, które dostarczamy:
- Poprawiliśmy wiele małych błędów, które wpływały na gameplay. Między innymi exploit na zoom snajperką oraz defekt pmove_fixed.
- Włożyliśmy dużo pracy w uproszczenie i optymalizację śledzenia trafień (bullet traces). Są teraz niezawodne oraz dobrze odwzorowują animacje graczy.
- Dodaliśmy bazę graczy, która ma najwięcej opcji ze znanych nam istniejących oraz udostępnia zarządzanie graczami będącymi offline.
- Dodaliśmy nowe bronie: PPSh oraz Tripmines. Bardzo się staraliśmy, żeby nie wpłynęły na styl rozgrywki, z którego znana jest Enemy Territory. Administratorzy mogą łatwo skonfigurować te bronie na potrzeby swoich serwerów.
- Zoptymalizowaliśmy kod w wielu miejscach.
- Przepisaliśmy sporą część kodu dotyczącą transmisji danych pomiędzy serwerem i klientem, dzięki czemu osiągnęliśmy duży wzrost wydajności wykorzystania przepustowości sieci jak również gra teraz działa sprawniej.
- Stworzyliśmy łatwy do przeprowadzenia w 4 krokach proces instalacji dla administratorów.
- Usunęliśmy wiele zmiennych konfiguracyjnych (cvars), które były często błędnie wykorzystywane, włączając w to cg_noDamageKick.
- Stworzyliśmy moda o małych rozmiarach, który nie ściąga się długo z serwera.
Podsumowując, silEnT jest bogatą w opcje wysokiej jakości modyfikacją do Enemy Territory.
Administratorzy mogą skonfigurować swoje serwery, żeby wykorzystywały tylko oryginalne bronie dostępne w Enemy Territory lub żeby używały nowych broni wg uznania.
Bogata w opcje baza graczy pozwala w łatwy sposób wyszukiwać i zarządzać graczami, którzy nie muszą nawet być aktualnie podłączeni.
Zwiększyliśmy wydajność gry w wielu obszarach włączając w to wykorzystanie sieci jak i procesora.
Udostępniliśmy łatwy, 4-krokowy proces instalacji dla administratorów.
Mały rozmiar zapewnia, że nikt nie "znudzi" się podczas ściągania moda z serwera.
Zapraszam do odwiedzenia naszego forum i zgłaszania propozycji nowych funkcjonalności. Są już takie osoby, których propozycje (pomysły) zostały zaimplementowane.